Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pol013 schreef:Werkt dit nog steeds goed ts?
En smeer je dan een laag over het gehele been?
Werkt dit ook bij een buitenrit? Ik vermoed minder of niet? Dan strijk je ook langs takken en dergelijke en kunnen ze zo op je over stappen.
Ik ben een beetje huiverig voor die bestrijdingsmiddelen. Maar wordt helemaal gek van de teken hier. Iedere buitenrit weer een nieuwe.
tienus63 schreef:Dit spul werkt super. Ook tegen dazen. Zowel voor paard als ruiter:
https://www.farnam.com/all-products/fly ... tri-tec-14
Helaas alleen in buitenland verkrijgbaar.
Als je het in Engeland bestelt, nu nog geen invoerrechten bij bestelling. (Brexit)
Horseware schreef:tienus63 schreef:Dit spul werkt super. Ook tegen dazen. Zowel voor paard als ruiter:
https://www.farnam.com/all-products/fly ... tri-tec-14
Helaas alleen in buitenland verkrijgbaar.
Als je het in Engeland bestelt, nu nog geen invoerrechten bij bestelling. (Brexit)
Dan kan je net zo goed een fles Butox hier in Nederland kopen. Zelfde type werkzame stof.
pol013 schreef:Die tecktonic van de eerste pagina...... Die heb ik net binnen en dat kan toch echt wel gif. Staat ook helemaal niet op dat het voor gebruik op het paard is. Is voor gebruik op je stal......
Zou het hooguit op mijn deken durven gebruiken. Of tegen de muggen in het voorjaar zodat ze inneemt stal iets meer rust krijgen. Maar op mijn paard
pol013 schreef:Die tecktonic van de eerste pagina...... Die heb ik net binnen en dat kan toch echt wel gif. Staat ook helemaal niet op dat het voor gebruik op het paard is. Is voor gebruik op je stal......
Zou het hooguit op mijn deken durven gebruiken. Of tegen de muggen in het voorjaar zodat ze inneemt stal iets meer rust krijgen. Maar op mijn paard
Otti1977 schreef:Werkt tecktonic ook goed bij zomereczeem? Tegen de kleine vliegjes?