Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
panache schreef:@Mirigino, helaas weer een arts met weinig ervaring... Check de foto's eens uit mijn topic. [MD] Ik had je eigenlijk in moeten laten slapen… - vasculitis
Dit kan gewoon geen mok zijn. Of het vasculitis is, kan ik niet met zekerheid zeggen..
Snooty16 schreef:Ben even weggeweest van dit topic maar als wat ik hierboven zie vasculitis is dan heeft het heel veel vergelijk met wat mijn merrie had. Ik heb het nooit verder laten onderzoeken maar ze had het 2 jaar achtereen, ook in oktober! Misschien kan ik de tobbers een hart onder de riem steken want mijn merrie heef het daarna nooit meer gehad. Wel was ik extra alert op kleine plekjes op haar benen.
panache schreef:PanamaD, de zon is niet alleen de boosdoener. Als het plekje geïrriteerd is, zou ik het zeker helemaal afschermen van UV-licht.
Tessebes schreef:Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet. Pas op met betadine, dat is vrij agressief.
Horseware schreef:Mirgino ik bennang dat hier zo weer nieuwe korsten op komen. Dit is typisch hoe actieve vasculitis eruit ziet als je met sudocreme de korsten eraf geweekt hebt.
Ik hoop voor je dat ik er naast zit maar vrees dat hier nog geen haar op gaat groeien.