Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SandravdB schreef:Net zogenaamde vriend aan de telefoon, uitgelegd dat juist dit paard als mijn tweede kind is en waarom hij zoveel waarde voor mij en mijn zoon heeft en dan opmerking krijgen je had hem af moeten laten maken dit is teveel pijn en lijdensweg voor het paard
maximuss schreef:*komt vanonder meeleessteen*
TS, laat je niet doen door de botte opmerkingen van anderen... Jij kent je paard en de meningen van de begeleidende dierenartsen zijn de enige die ertoe doen. Veel succes met het herstel!
benangelique schreef:Zo'n gekke opmerking is het niet. Houden van is ook tijdig loslaten...
Hij kent waarschijnlijk niet het advies van de artsen en denkt alleen maar aan het nu zonder te weten wat de kansen van je paard zijn
SandravdB schreef:Net zogenaamde vriend aan de telefoon, uitgelegd dat juist dit paard als mijn tweede kind is en waarom hij zoveel waarde voor mij en mijn zoon heeft en dan opmerking krijgen je had hem af moeten laten maken dit is teveel pijn en lijdensweg voor het paard