gohya schreef:Alle andere voer zal gewoon goed zijn van die fabrikant,er kan áltijd iets met 1 enkele zak voer gebeuren.Net als dat dat ook met 1 enkele baal hooi kan gebeuren.Als je 100 balen hooi hebt,kan er in 1 baal een stuk ijzer zitten of een muis,terwijl de andere 99 balen helemaal goed zijn.
Dit kan ook gebeuren met voer,niemand die de hele dag als controleur het gehele proces volgt in de fabriek. En de fabrikant kan hier ook niks aan doen,maar het zou gewoon goed zijn als er bekend zou zijn waardoor deze merrie is overleden.Niet om een schuldige aan te wijzen,maar om in de toekomst dit te [proberen] voorkomen.
Precies, net als er wel eens glas heeft gezeten in de potjes Olvarit.. Helaas kunnen dat soort dingen blijkbaar gebeuren en het is alleen maar fijn als dat besproken kan worden.

Ik vind het alleen maar goed. Niemand beweert dat Vitalbix een slechte brok is maar er kan wel wat mis zijn geweest, al is die kans nu na uitslag onderzoek van Vitalbix vrijwel uitgesloten. TS voert de brok aan al haar paarden, naar alle tevredenheid. Ik snap werkelijk niet waarom er zo gevoelig gereageerd wordt als je de naam Vitalbix noemt. Kijk eens na hoeveel commentaar Pavo krijgt over jeuk, ZE en een tijdje terug nog over koliek door hun slobber... Maar dat is niet erg want dat is een groot bedrijf en Vitalbix Simone is zo aardig??
Koliek, ZE en genoeg andere aandoeningen worden in verband gebracht met een voermerk. Bokt staat er vol mee.
Maar volgens mij piepte toen niemand bij het noemen van de merknaam of wel?