Ja maar ik krijg alleen maar negatieve reacties! Da zegt zelf ook dat cpl bijna niet is aan te tonen en dus zonde is van je geld om het aan te tonen. Ze zegt dat het echt mijten zijn die dit veroorzaken. En daar vertrouw ik op! Stel je voor dat dat beestje al jaaaaren die rottige beestjes op haar lijf heeft. Denk je dat dat niets veroorzaakt? Denk het wel...
Als wij niets voor dat dier over zouden hebben, waarom zouden we dan steeds middelen voor dr kopen van meer dan 50 euro? En voor die andere pony maandelijks 127,-? Plus stalling hoefsmid etc?
We hebben de situatie uitgelegd aan de dierenarts en ze zegt dat de beschrijving meer overeen komt met ernstige vorm mijten dan cpl.
Ik vind het vervelend dat ik alleen maar de wind van voren krijg terwijl ik het beste met dat paardje voort heb. Ik kan het verder toch ook niet helpen?
Als het nodig was dat de da kwam kijken, had ze dat echt gezegt, we kennen haar daar goed genoeg voor. Ze weet ook dat we altijd veel met die beestjes hebben te doen. En we zullen er vanalles aan doen haar beter te krijgen, maar we gaan niet gelijk andere dierenartsen inschakelen omdat het net zo goed wél mijten kunnen zijn.
Ik snap niet dat niemand mij begrijpt.