Tyrcanol schreef:Ik zal wel heel doof zijn maar hoor niet echt geluid uit het ding komen

En de kippen!! oliebol goed dat je het zegt Ingrid! dat ben ik in alle stress helemaal vergeten

Wat slecht..
Heb momenteel even een dipje mijn gevoel zegt dat we puur aan het rekken zijn en dat het gekkenwerk is waar we mee bezig zijn.
Stom he, weet niet waar dat benauwde gevoel bij mij ineens vandaan komt.
Bij mij maakt hij heel lichtjes een psst geluidje. Ik heb het idee dat Wiet dat eng vind. Maar als die van jou geen geluid maakt, heb ik misschien gewoon een 'verkeerde' en maakt hij teveel geluid? Het is niet veel. Maar Wiet is wel een muts....
En nee, niet slecht dat je dat bent vergeten, weet je hoeveel dingen je aan moet denken en je ook als informatie moet opnemen wat daar allemaal wordt gezegd en gedaan. Dan is iets vergeten helemaal niet zo raar of slecht hoor, maar gewoon menselijk
Verder hele dikke knuffel. Je bent echt een topper voor hem en ik hoop dat dit echt werkt om hem nog lange tijd gewoon goed bij je te houden. Het is geen gekkewerk, het is de liefde voor Mick waarom je dit probeert. En als het allemaal werkt is dat toch juist helemaal super??
lukka63 schreef:tip
stappen aan de hand met de flexineb ademen ze veel dieper in
Dit schijnt idd wel te werken. Helaas werkt dat bij die van mij niet, want die gaat compleet in de paniek... Mick zal vast makkelijker zijn, maar de eerste keer misschien met een extra hand in de buurt proberen?
Het hoesten zou ik ook niet direct als een slecht tegen zien. Het is vaak ook een teken dat de boel los komt en inderdaad dus juist iets positiefs kunnen zijn. Maar ik snap dat je met alles in de stress schiet eerst... De tip van Jobamara om het op de mail te zetten vind ik wel een goede
Oh, qua vloeistof dat neerslaat valt het wel mee. Ik ga eens kijken wat voor versie ik eigenlijk heb. Wist niet dat er een slow en een normal was. Dat gaat om dat medicatie cubje neem ik aan? dat er bovenop zit? Het is idd jammer dat het zo'n uitgave is. Ik heb hem direct aangeschaft, maar wel een rib uit mijn lijf en idd als ze hem ook nog niet echt accepteert. Wil het wel weer proberen, maar ze kan echt gaan flippen en werd er kopschuw van
Toen het een keer bijna uit de hand liep omdat het ik ergens deed waar ik haar niet kon vast zetten, ben ik er mee gestopt. Laatst weer 2x geprobeerd, maar ben nu ook wat terughoudend omdat ik weet hoe ze kan gaan flippen
(naam maakt niet uit trouwens hoor!)