Wel bij wedstrijden, keuringen etc.
En veel pensionstallengte eisen het
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ladygiroc schreef:Toch vind ik dat een vreemde zaak. Evenementen, wedstrijden zijn entingen wel verplicht. De meeste paarden kunnen niet eens neuzen op zulke evenementen en op de markt staan ze soms bijna op elkaar en daar is het niet verplicht.. dat is toch raar
Gulpje schreef:xAnthea schreef:Bokt kan een vreselijk irritant forum zijn, maar wauw, het kan ook voor prachtige verhalen zorgen en dit is er zeker eentje van!
Ladygirco en Silliej, top mensen zijn jullie dat jullie TS zo helpen! En TS, er zouden meer mensen zoals jou moeten zijn! Top dat je deze pony alsnog een kans wil geven!
Ik word erg blij van dit topic!
Hopelijk komt het allemaal goed met je knapperd
Dit ja!
Met als subtiele aanvulling dat die handelaar een ongelooflijke smeerlap is dat hij dat arme dier de hard nodige medische zorg heeft onthouden en daar ook geen verandering in zou brengen.
Ik ben echt heel blij dat het paardje nu nog een goede kans maakt.
piezze schreef:Waarom zou je er een zaak van maken. Kost je nodeloze energie en zulke mannen gaan niet veranderen. Sterker nog het dier mocht zelfs teruggebracht worden. Daarnaast is het dier niet express verwond en weet je niet zeker dat er geen enkele medische hulp is gegeven. Dit is super moeilijk te bewijzen. Zulke handelaren trekken uiteindelijk toch aan het kortste eind dit soort antireklame doet de handelaartjes geen goed. Melding doen kan je nog wel overwegen maar denk ook niet dat het veel uitmaakt.
Hij heeft geen antibiotica meer nodig. Er is een test in het lab gedaan hoeveel % ontstoken bacteriën in het knievocht zit. Die test is ook positief uitgevallen. Hij mag nu dus naar huis!!! Zoo blij
. Alleen nog wel 1 addertje onder het gras. Ik heb geen vervoer... Trailer heb ik geregeld. Zou er iemand voor mij
willen rijden, iemand met een BE rijbewijs en een trekhaak??