pol1 schreef:AmFe schreef:Oh bah. Daar word je ook niet blij van. Ik hoopte juist niet dat het dat zou zijn bij mijn paard. Denk dat die onder volledige narcose moet daarvoor?
Word ook zeker een enorm dure ingreep..
Broeze had het over een kliniek is duisburg geloof ik die daarvoor ook een techniek door de mond (dacht ik) hebben. Misschien is dat wat?
Heel veel sterkte!
Volgens mij doen ze dit gewoon staand.. uiteraard lokaal verdoofd en gesedeerd.
Duur is t nu al..Net ff 520 overgemaakt voor de AB kuren/ foto's / onstekkingremmers die niks geholpen hebben..das nog t ergste..
Dan komt Utrecht er nog aan! Kan t niet meer geloven qua kosten..Maarja wat is een andere optie hè die heb je vrijwel niet..
Die zorgen heb ik ook, pff! Ik ga en kan ook niet stoppen om een kies zeg maar.. :-( maar mijn angst is nu ook wel dat er weet ik wat uit komt en ik niet weer waar het eindigt.
Als je op bokt leest is het zowel als bij een kies als bij de sinus bij de meeste mensen niet in een keer klaar.
Heb je nog overwogen om bv nog een tijdje een andere AB te proberen of wat langer? Ik overweeg dat wel als het de sinus is. Snap dat ze graag opereren maar dit werkt toch bij een aantal paarden ook wel.
Scheelt dat t bij mijn paard totaal niet stinkt (op twee dagen na) en hij geen last lijkt te hebben. Weet niet hoe dat bij die van jou is natuurlijk.