Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:Uche het geld aspect negeer ik maar even.
Vind het meer sneu voor haar zelf, het is echt zo'n gigantisch blij ei..... ook als ze ziek is....
En echt pijn heeft, en dan lees ik op bokt zo vaak, nee, hij heeft geen pijn hij eet nog en oortjes staan er nog op..
En dan zie je foto's met een dof, mager paard met droevige ogen.
Ja, Heps ziet er nog top uit (op die gaten na), maar ze heeft echt wel pijn ondanks de metacam.
Sjolvir schreef:Uche het geld aspect negeer ik maar even.
Vind het meer sneu voor haar zelf, het is echt zo'n gigantisch blij ei..... ook als ze ziek is....
En echt pijn heeft, en dan lees ik op bokt zo vaak, nee, hij heeft geen pijn hij eet nog en oortjes staan er nog op..
En dan zie je foto's met een dof, mager paard met droevige ogen.
Ja, Heps ziet er nog top uit (op die gaten na), maar ze heeft echt wel pijn ondanks de metacam.
Sjolvir schreef:Noop, dan krijgen jullie echt vleugels.. witte.. als in van engeltjes....
Oh, dit was nog beschaafd passeren, sluiproute voor de snelweg, dus als die vast staat dan...
En toeteren kunnen ze ook en inhalen als er tegenliggers aan komen en en en...
Hier dus speciaal soort paard nodig, traffic proof!
Maflinger_S schreef:Heerlijk dat blij ei gewoon blij ei blijft, ondanks de ellende van de sarcoiden. Je no nonsens manier van met je paarden omgaan is altijd zo verfrissend aards en werkt ook gewoon.
Sjolvir schreef:Maflinger_S schreef:Heerlijk dat blij ei gewoon blij ei blijft, ondanks de ellende van de sarcoiden. Je no nonsens manier van met je paarden omgaan is altijd zo verfrissend aards en werkt ook gewoon.
Stap dan wel weer op met een krukje.. maar dat is bewezen nuttig te zijn, dus dat mag ook bij de no nonsens.
(zou bijna bij die minitaxi er aan de andere kant weer afvallen, want zo hoog is ze niet)
Heb ook geen lastige paarden uitgezocht dat scheelt ook, ze moesten wel passen in het plaatje over de weg naar de vereniging en ik wil er alles mee (voor zover dat binnen normale grenzen haalbaar is uiteraard).