Tegen mij doet ze lief maar zodra ze het andere meisje ziet word ze hartstikke boos. Ik had er vast en ze stapten de wei in om mijn andere merrie haar deken recht te trekken. Wat ze ineens had weet ik niet maar ze werd woest. Ik bleef haar vasthouden maar ze wou zich lostrekken Gelukkig ben ik potig genoeg en ahd er al steigert aan het touw. Het meisje was natuurlijk bang en is de wei uitgerend. Toe ze uit de wei was kalmeerde ze en was ze weer zo mak als een lammetje maar ik bleef met het gevoel achter dat ze mij iets kwalijk nam. Net of ik had haar niet de wei in mogen laten..
We hebben het tig keer geoefend meisje ging wel op 15 meter van haar af de wei in en ze bleef eerst woest maar na heel wat keren had ik me dominant gemaakt. Niet door haar iets te doen maar door te laten zien dat ik me niet laat afschudden en er niet van gediend ben. Op het laatst stond ze een keer of drie rustig naast me zonder iets te willen doen.
Maar goed nu zit ik wel in een dipje. Ineens kwam het binnen dat ik misschien dit allemaal niet kan overwinnen. Dat ik me iets in mijn hoofd heb gehaald wat niet kan. Misschien moet ik toch de handdoek in de ring gooien.. Wat zou het makkelijk zijn als er nu gewoon een kant en klaar antwoord zou zijn op mijn vragen