ik klik vaak bij een interessant topic op naam van ts dan krijg je alleen haar berichten te zien,
meggiemeg
Geplaatst: 09-06-15 16:09
Tjemig zeg wat een uitkomst, denk je aan koliek, doe je alles om het te onderzoeken en dan ben je je paard zo onverwachts kwijt. Heel veel sterkte! Wel goed dat je de dierenarts nog een keer om uitleg gaat vragen er komt zoveel op je af op zo'n moment!
LesleyxLinn
Geplaatst: 09-06-15 16:50
Heel veel sterkte TS! Wat naar om in zo'n korte tijd voor de 2e keer een paard te verliezen.
Ik was heel de dag aan het duimen voor je en lees nu pas je topic terug door. Sterkte meid, ik vind dit zo erg voor jou.
fransje23
Geplaatst: 09-06-15 18:49
Huh wat een nare wending ineens Sterkte met het verwerken van dit verlies!
Ik was eigelijk benieuwd naar de diagnose en ging daarom even bijlezen. Jeetje wat onverwacht maar wel goed dat hij op de kliniek was. Dit had niemand kunnen voorzien dat blijkt wel.
Oh jeetje, ik lees net dit topic pas en zag deze wending echt niet aankomen! Heel erg veel sterkte met dit verlies, TS.. En wat was het een sterk paard!
Echt super fijn deze berichtjes, helpen me wel om de dag een beetje door te komen. Gaat erg met ups en downs. Zo denk ik dat ik goed gehandeld ben en ben ik trots op mn maatje dat die zich zo flink heeft gehouden en de andere momenten denk ik, ik had nog zoveel tegen hem willen zeggen...
Heel veel sterkte TS ik neem mijn petje voor je af en zeker ook voor je kanjer die inmiddels een sterretje is en ik denk dat je alles nog kan zeggen tegen hem hoor, komt vast aan ben ik van overtuigd..... Maar wat een wending en wat een verdriet.....
Grit
Geplaatst: 09-06-15 21:18
Wat een ontzettend zure afloop en zo snel ineens Heel veel sterkte, wat zal dit je zwaar vallen.
Dankjulliewel! Heel mn kamer hangt vol met fotos van hem en lintjes die we samen gewonnen hebben. Nu maakt het me erg verdrietig maar ik hoop dat ik er snel met trots naar kan kijken!
Britt_Sisi
Geplaatst: 09-06-15 21:23
Ik heb jouw berichten gelezen omdat ik nieuwsgierig was naar de uitslag van het onderzoek van vandaag. Jeetje dit had ik niet verwacht.. Ik wil je enorm veel sterkte wensen! Je hebt gedaan wat je kon en daar mag je trots op zijn. wat een sterk paard was het..
Anoniem
Geplaatst: 09-06-15 21:24
Jeetje wat een schrik zeg. Toch wel fijn dat je afscheid heb kunnen nemen. Heel veel sterkte met het verlies.
En zeg maar wat je tegen hem wilde zeggen, hij luistert vast daarboven
wat een lief gebaar zeg! ik had bij het in laten slapen van mijn oude merrie ook zo'n lief stalgenootje, de windlicht heb ik nog steeds en brand m ook vaak die ik toen van haar heb gekregen. Dat kleine gebaar doet zoveel!