xsjoukjex schreef:Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat Zidane geslacht is. Ik ga je missen vriendje
Heel veel sterkte, maar wel fijn dat de handelsstal een eerlijke beslissing naar het paard toe heeft gemaakt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jet schreef:Dat doe je goed hoor! Logisch dat je dat niet meer mee wil maken. Niet dat het helemaal alles zegt hoor. Mijn huidige paardje had ik dan wel alleen klinisch laten keuren, maar die kwam er prima doorheen. Toch bleek ze kissing spines te hebben. Gelukkig niet erg en met goed rijden en trainen heeft ze er geen last meer van, maar met de keuring was ze helemaal niet gevoelig op haar rug, dus dan verwacht je dat niet. Ruggen worden eigenlijk nooit op de foto gezet bij een normale keuring, dus ook met röntgenen was dat er niet uitgekomen.
Maar ik wens je veel succes en ik hoop voor je dat hij goedgekeurd wordt en dat jullie heel veel plezier gaan hebben samen!
. Morgen ga ik met hem naar de kliniek om hem zo wel klinisch al röntgenologisch (+nek en rug) laten keuren. Dus hopen dat hij goed is!!