Jasia schreef:Wat fijn dat alles goed is gegaan en ze alles weg hebben kunnen halen!!
Heb je nog contact gehad met de andere dierenarts hierover of niet?
Ja toen ik hem om de foto's vroeg heb ik ook direct aan gegeven dat ik met mijn paard naar equitom wilde.
De dag voor ik naar de kliniek ging ben ik nog door de DA gemaild met daarin zijn uitleg waarom hij dacht dat het geen hoornzuil meer is en wat het volgens hem wel was. En de vraag of ik zijn visie met Tom (equiTom) wilde bespreken.
Ik heb zijn mail en de mail van de gebroeders Nassau beide uitgeprint en aan Tom laten lezen. Daar werd de visie van mijn dierenarts meteen van tafel geveegd dat was niet waar, en die van de Gebroeder Nassau klopte wel (behalve dat ze bij equitom wel voor gips kiezen)
Na dat ik in de kliniek ben geweest heb ik mijn DA gesmst dat het toch een hoornzuil was en dat hij verwijdert zal worden.
Vervolgens belde de DA mij direct op met excuses en dat hij het heel vervelend vond dat het toch een hoornzuil is en dat hij me graag te gemoed wilde komen met supplementen om mijn paard snel en goed te laten revalideren (iets voor de hoeven en iets voor de spieren). Dat is natuurlijk super fijn en netjes!
Ook heeft hij gevraagd of ik de kliniek wilde vragen de hoornzuil die ze verwijderen te bewaren zodat hij kan zien wat hij zelf heeft gemist en hoe het weefsel er dan precies uitziet.
Ook wilde hij van Tom weten of hij de hoornzuil niet goed had verwijdert of dat de zuil gewoon is terug gekomen.
Al met al dus wel een goede reactie van mijn DA.
Wat niet weg neemt dat het natuurlijk super k*t blijft dat ik nu voor de 3de keer mijn spaarvarken moet aanspreken en dan nog de koste voor de nazorg....