c_alsemgeest schreef:Van rennies moet je naar verhouding dan wel heul veul geven per kg lichaamsgewicht, dus dat wordt een dure grap
Haha ja dat leek mij ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cas123 schreef:Ik luister juist heel goed naar mijn paard. Mijn paard staat alleen snachts binnen en binnen kort 24/7 buiten. Hij heeft geen luik nodig omdat hij in het midden staat en de schuif deuren staan nog een stuk open. Ik hou zeker niet de gedachte vast dat 1 ding maar moet helpen. Maar ik ben 14 en ik betaal zelf de hoefsmid/ dierenarts/ tandarts. Dit doe ik puur door te sparen. Ik heb mijn zadel nog laten na kijken en krijg les. Hij heeft geen stress want er is niks veranderd de afgelopen 3 jaar. Ik wissel veel af en hij heeft altijd zijn oortjes naar voren met rijden. Vind dat je een beetje snel oordeelt, zonder de situatie te kennen.
Cas123 schreef:Nee maar ik antwoord daar op. Het is mijn gevoel en mening dat ik denk dat jij iets te snel oordeelt. Ik probeer zo veel mogelijk. Maar zo kom je op mij over.
Cas123 schreef:Het laatste deel van je bericht is wel op mij en mijn pony gericht. Maar ik ga er verder niet op in.
Sammie schreef:Ik zou dat geld eerder besteden aan de daadwerkelijke medicatie dan aan een scopie. Voor 230 euro heb je een behandeling van zeker een maand.

0000 schreef:Uiteindelijk zuigt een paard lucht omdat hij door een factor uit zijn omgeving zodanig veel stress.
Dat verschilt ook per merk/soort.