Zwaar kreupel.. hoe kan dit opeens..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

othelloster

Re: Zwaar kreupel.. hoe kan dit opeens..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 08:36

Het gaat beter, hij loopt weer helemaal goed en de wond gaat ook goed gelukkig,
Willen jullie dat ik een foto plaats? het namelijk erg bloederig en niet het meest friste gezicht om te zien, en niet voor zwakke magen!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:13

Fijn dat ie goed gaat..!

Ik zou toch graag de foto willen zien.. :j
Anders plaats je em gewoon in een link, dan is de keuze om te kijken aan de bokker.. ;)

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 09:50

Ts, vind na alles gelezen te hebben het inderdaad op een hoefsfeer kijken.

Alleen vreemd van de dikke knie heeft hij deze later opgelopen?

Dan aan alle gekken in dit topic, is het mogelijk jullie gezeur ergens anders uit te vechten.
Waarom altijd zo bevooroordeeld,

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:05

Die foto gaat er niet meer komen mensen, de laptop werkt niet mee, de camera doet het niet meer of wat dan ook...

TS, ik heb je topic gevolgd maar het wordt steeds ongeloofwaardiger. :n

Edit: op haar FB gaat ze ook niey in op de adviezen voor een DA te laten komen. Ook is "Noot drastisch mee afgevallen." Dat kan geen kwaad.

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:31

KimD schreef:
Die foto gaat er niet meer komen mensen, de laptop werkt niet mee, de camera doet het niet meer of wat dan ook...

Edit: op haar FB gaat ze ook niey in op de adviezen voor een DA te laten komen. Ook is "Noot drastisch mee afgevallen." Dat kan geen kwaad.

Waarom zo slecht!
Echt waar, altijd van het goede van de mens uitgaan geld op bokt niet meer.

Heb eens betrouwen, of is jou zovesl onrecht aan gedaan dat dat niet meer kan.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:35

LuckyLuna schreef:
KimD schreef:

Waarom zo slecht!

Heb eens betrouwen, of is jou zovesl onrecht aan gedaan dat dat niet meer kan.

TS is door al haar topics niet meer geloofwaardig, er is wel vaker uitgekomen dat TS loog of de waarheid compleet deed verdraaien. Afspraken niet nakwam of iets in die trant. Toen TS het topic opende wilde ik haar nog geloven, maar wederom komt het 'ene probleem op het andere probleem', wat TS haar geloofwaardigheid ontneemt. ;)

Ik kan zeker mensen vertrouwen, maar dit voel ik aan mijn water. Als TS foto's plaatst van zowel knie als kroonrand zal ik mijn excuses aanbieden. :)

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:38

KimD, bespaar je dan de moeite en reageer er lees gewoon niet.

Er zijn mensen zo als ik met veel goed vertrouwen. En die worden door berichten zo als die van jou behoorlijk geiriteerd.

Is gewoon zonder van de sfeer op bokt.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:43

LuckyLuna schreef:

Er zijn mensen zo als ik met veel goed vertrouwen. En die worden door berichten zo als die van jou behoorlijk geiriteerd.

Neem je eigen woorden voor lief en hou je mond jegens mij. ;) Als je sfeer zoekt moet je het HK eens proberen, reuze gezellig en heel veel lol. Dan moet je niet in dit soort discussies begeven, dan ben je snel uitgekeken op bokt. :Y)

Mocht je verder nog wat kwijt willen kun je dat via PB doen, anders ben jij diegene die het topic van TS verpest. Actie = reactie. :)

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:47

KimD schreef:
LuckyLuna schreef:

Neem je eigen woorden voor lief en hou je mond jegens mij. ;) Als je sfeer zoekt moet je het HK eens proberen, reuze gezellig en heel veel lol. Dan moet je niet in dit soort discussies begeven, dan ben je snel uitgekeken op bokt. :Y)

Mocht je verder nog wat kwijt willen kun je dat via PB doen, anders ben jij diegene die het topic van TS verpest. Actie = reactie. :)

Dat is waar, ze je pb

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:06

Ik lees al een poosje mee en vind sommige uitspraken heel niet onterecht.
Aan de andere kant is het zo dat je altijd kunt kiezen deze auteur niet meer te lezen.
Overal is wat voor te zeggen denk ik.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:16

KimD schreef:

Waarom zo slecht!

Heb eens betrouwen, of is jou zovesl onrecht aan gedaan dat dat niet meer kan.[/quote]

TS is door al haar topics niet meer geloofwaardig, er is wel vaker uitgekomen dat TS loog of de waarheid compleet deed verdraaien. Afspraken niet nakwam of iets in die trant. Toen TS het topic opende wilde ik haar nog geloven, maar wederom komt het 'ene probleem op het andere probleem', wat TS haar geloofwaardigheid ontneemt. ;)

Ik kan zeker mensen vertrouwen, maar dit voel ik aan mijn water. Als TS foto's plaatst van zowel knie als kroonrand zal ik mijn excuses aanbieden. :)[/quote]

kijk maar uit...over het algemeen mag de waarheid niet gemeld worden op Bokt.Liegen en bedriegen mag namelijk wel :j

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:31

Ik lees nu ook al een tijd mee En was eigenlijk aan het wachten oo de foto's maar die komen maar telkens niet.
Dus ook ik zou wel graag foto's zien, Ik kan wel tegen bloed En dan weten we ook hoe het eruit ziet.

Gelukkig gaat het al wel weer wat beter met je paard.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 08:51

??

En hoe gaat het nu met je paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:27

dat uploaden duurt wel erg lang... smoesjes smoesjes smoesjes...

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 09:41

en waarom ben ik een leugenaar?
othello gaat goed, hij is wel nog wat schraal, maar loopt weer helemaal goed, ik krijg berichten binnen van mijn zusje omdat ik het momenteel veel te druk heb om iedere dag naar de paarden te kunnen gaan, gisteren is mijn moeder meegeweest en heeft het bekeken, het gaat al een heel stuk beter,
en de foto's zet ik er pas op, als sommigen ophouden met commentaar te geven,
want in ieder topic wat ik open reageren de zelfde zo bot tegen mij,
reageer dan alsjeblieft niet, scheelt iederen ergernis, ik zet ze er pas op als de mensen normaal reageren en niet dat ik een leugenaar bent want dat is niet zo

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:44

Als je ze er niet op zet ben en blijf je een leugenaar want dan kun je de mensen niet hun ongelijk bewijzen, waaronder ik. Dat je nu wéér een uitreden zoekt voor de foto's er niet op te hoeven zetten duwt je nog steeds meer die kant op.

Want enkel normale reacties hoef je niet op te rekenen. Je bent het overigens zelf schuld, ik zou je afgelopen topics maar eens terug lezen. ;)

En Othello is zeker niet schraal, ga dat dier in godsnaam niet bij voeren! Hij heeft juist een over conditie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:45

Dit is het eerst Topic waar ik op reageer bij jou. Heb er wel meerdere meegelezen. Keer op keer verzin je smoesjes, net zoals nu weer met je zusje... Plaats de fotos en kom je beloftes na, iedere keer als je wat belooft te plaatsen (zoals wat de DA of hoefsmid gezegt zou hebben etc) doe je dat toch weer niet.
Als jij zelf geloofwaardiger overkomt zullen er minder mensen zo fel op je zijn.

Dus als jij zo graag hulp en advies wilt, plaats dan wat zodat mensen er serieus op in kunnen gaan.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:50

Wat wij als bokkers ook kunnen doen is nu stoppen met het zeggen dat TS een leugenaar is, dat zij haar beloftes niet na komt en dat wij de foto's niet zien heb ik ook al 10 keer gelezen. Zij weet dit ondertussen wel.

Ook heb ik het hele topic door gelezen en zie gewoon bijna ruzie onder de andere bokkers die dan weer fel op elkaar reageren. Waar is dit goed voor?

Dus, laten wij nu gewoon als normale mensen, volwassen mensen reageren en kijken of ons geduld beloont wordt met een foto en dán pas verder gaan oordelen.

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 09:52

Ik plaats zometeen wel de foto's nu niet want ik heb tot half 4 school en moet daarna na stage,
vandaag zet ik ze erop,
zullen we het goedmaken? ik zet de foto's erop en als het moet een filmpje en dan doen jullie gewoon normaal reageren en niet fel? wil geen ruzie,

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:53

ik durf als volwassene al niet meer te reageren,voor ik dingen ga opschrijven waar ik geen spijt van krijg maar die niet mogen :D

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 09:54

oke dan, ik kan ook niet meer reageren als jullie willen hoor, op de mensen die vervelend doen
Laatst bijgewerkt door othelloster op 15-05-14 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:54

othelloster schreef:
Ik plaats zometeen wel de foto's nu niet want ik heb tot half 4 school en moet daarna na stage,
vandaag zet ik ze erop,
zullen we het goedmaken? ik zet de foto's erop en als het moet een filmpje en dan doen jullie gewoon normaal reageren en niet fel? wil geen ruzie,

je moet helemaal niks....maar je moet ook niet zeggen dat je (vier dagen geleden??)er foto's op gaat zetten en het dan niet doen.Zeg dan gewoon niets.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 09:56

othelloster schreef:
oke dan, ik kan ook niet meer reageren als jullie willen hoor

merk jij nu niet dat jou topics iedere keer hetzelfde verloop hebben?
En daar kun je natuurlijk niet alleen anderen de schuld van geven lijkt mij.

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-14 09:56

laat dit topic alsjeblieft even ruzie vrij, als jullie iets willen zeggen wat er niks mee te maken heeft, doe het dan via PB alsjeblieft

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-14 10:00

ruzie?niets mee te maken?Volgens mij gaat het nog steeds over Othello.