Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KimD schreef:Die foto gaat er niet meer komen mensen, de laptop werkt niet mee, de camera doet het niet meer of wat dan ook...
TS, ik heb je topic gevolgd maar het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Edit: op haar FB gaat ze ook niey in op de adviezen voor een DA te laten komen. Ook is "Noot drastisch mee afgevallen." Dat kan geen kwaad.
LuckyLuna schreef:KimD schreef:Die foto gaat er niet meer komen mensen, de laptop werkt niet mee, de camera doet het niet meer of wat dan ook...
Edit: op haar FB gaat ze ook niey in op de adviezen voor een DA te laten komen. Ook is "Noot drastisch mee afgevallen." Dat kan geen kwaad.
Waarom zo slecht!
Echt waar, altijd van het goede van de mens uitgaan geld op bokt niet meer.
Heb eens betrouwen, of is jou zovesl onrecht aan gedaan dat dat niet meer kan.
LuckyLuna schreef:KimD, bespaar je dan de moeite en reageer er lees gewoon niet.
Er zijn mensen zo als ik met veel goed vertrouwen. En die worden door berichten zo als die van jou behoorlijk geiriteerd.
Is gewoon zonder van de sfeer op bokt.
Als je sfeer zoekt moet je het HK eens proberen, reuze gezellig en heel veel lol. Dan moet je niet in dit soort discussies begeven, dan ben je snel uitgekeken op bokt.
KimD schreef:LuckyLuna schreef:KimD, bespaar je dan de moeite en reageer er lees gewoon niet.
Er zijn mensen zo als ik met veel goed vertrouwen. En die worden door berichten zo als die van jou behoorlijk geiriteerd.
Is gewoon zonder van de sfeer op bokt.
Neem je eigen woorden voor lief en hou je mond jegens mij.Als je sfeer zoekt moet je het HK eens proberen, reuze gezellig en heel veel lol. Dan moet je niet in dit soort discussies begeven, dan ben je snel uitgekeken op bokt.
![]()
Mocht je verder nog wat kwijt willen kun je dat via PB doen, anders ben jij diegene die het topic van TS verpest. Actie = reactie.
KimD schreef:Die foto gaat er niet meer komen mensen, de laptop werkt niet mee, de camera doet het niet meer of wat dan ook...
[/quote]
othelloster schreef:Ik plaats zometeen wel de foto's nu niet want ik heb tot half 4 school en moet daarna na stage,
vandaag zet ik ze erop,
zullen we het goedmaken? ik zet de foto's erop en als het moet een filmpje en dan doen jullie gewoon normaal reageren en niet fel? wil geen ruzie,