Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
M_D_H schreef:Beetje jammer dus.
in principe moet je dus zelf bedenken dat het CPL is...
Kan CPL minder worden?
Het gaat nooit weg, maar kan het minder worden?
LovingTweety schreef:friesam schreef:Hier is het echt uitzochtloos, dood uitstellen zeg maar.
Been is volledig vergroeid en dat gaat echt niet meer weg.
Het enige wat we kunnen is haar leven zo leuk en dragelijk mogelijk maken.
Zelfde hier.
)
friesam schreef:Ik was niet met een tuinslang. Ik pak een emmer water en heb een grote spons (stuk schuimrubber denk ik) en maak die nat in de emmer, doe daar betandine SCRUB op en sop daar de sokken goed mee in, ik begin bij de schoonste sok en eindig met het ergste been. Ik spoel dus niet af.
M_D_H schreef:Ik heb nog niks in het voer aangepast, maar ik hoop ook eigenlijk dat het nog steeds mok is
Gillian krijgt een 2 x per dag een kwart brok (eiwitarm) met lijnzaadolie, hooi en staat de hele dag in de wei.
2 weken voor een sgw krijgt hij elektrolyten bij gevoerd.
Ook krijgt hij 3 a 4 keer in het jaar zeewier bijgevoerd.
geerke schreef:friesam schreef:Ik was niet met een tuinslang. Ik pak een emmer water en heb een grote spons (stuk schuimrubber denk ik) en maak die nat in de emmer, doe daar betandine SCRUB op en sop daar de sokken goed mee in, ik begin bij de schoonste sok en eindig met het ergste been. Ik spoel dus niet af.
Was jij de benen vaak dan?
geerke schreef:M_D_H schreef:Ik heb nog niks in het voer aangepast, maar ik hoop ook eigenlijk dat het nog steeds mok is
Gillian krijgt een 2 x per dag een kwart brok (eiwitarm) met lijnzaadolie, hooi en staat de hele dag in de wei.
2 weken voor een sgw krijgt hij elektrolyten bij gevoerd.
Ook krijgt hij 3 a 4 keer in het jaar zeewier bijgevoerd.
He,jij bent van die stoere cross tinker!
friesam schreef:Iedere dag denk ik....zo'n ontzettend brave lieve merrie waar iemand nog jaren mee kon en ideaal voor de bange ruiter of menner. Staat bij ons en doet weinig door dat stomme been.
Soms wordt ik er hopeloos van. Niemand wil zo'n paard, de enige uitweg bij ons is de dood.