Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fransje_70 schreef:Nee niks mee gekregen. DA zei dat het zo droog mogelijk moet blijven. Zal die gel eens even googelen.
Als het openspringt moet ik meteen aan de slag met Betadine verdunning en dan schoonspoelen...worden een spannende 2 weken....
geerke schreef:Fransje_70 schreef:Nee niks mee gekregen. DA zei dat het zo droog mogelijk moet blijven. Zal die gel eens even googelen.
Als het openspringt moet ik meteen aan de slag met Betadine verdunning en dan schoonspoelen...worden een spannende 2 weken....
moet hij op stal?
Netjes gedaan hoor!
Kijk maar uit,zelfs na twee weken kan het nog openscheuren.Na een maand is het safe.
Bij mijn paard is het gelukkig niet gescheurt,daar heb ik wel heel erg veel moeite voor gedaan.Dat kon ook....paard aan huis en ik ben er gewoon de hele dag
Nargorny schreef:Vorige eigenaars hebben bij mijn paard sarcoid laten wegsnijden, is dus in agressieve vorm teruggekomen.
Ik smeer nu die aldara creme en dat ziet er erg goed uit. Tumor is bijna helemaal weg. Moet nog een tijdje smeren, dus ik hoop dat het helemaal goed komt, dat het binnenin ook kapot is.