Mijn paard heeft mijn zaklamp opgegeten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:51

Jikkeee schreef:
Dacht dat ik raar was met dat mn appleoortjes plots half in ponylief zaten. Wel nog onbeschadigd eruit weten te halen :').
Heel veel succes en ik blijf even volgen om de voortgang mee te krijgen :j

Och dat heb ik ook zovaak :')

Loeky01

Re: Mijn paard heeft mijn zaklamp opgegeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:51

Oh dan valt het dus wel mee :=

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:04

Ik zou bijna denken dat mijn paard raar is omdat die het netjes bij zn hooi en worteltjes houdt
:')

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 00:21

xTammyy schreef:
Ik zou bijna denken dat mijn paard raar is omdat die het netjes bij zn hooi en worteltjes houdt

Echt waar?? Eet die van jou serieus alleen maar saai zijn hooi en worteltjes? ~~}>
Die van ons zijn gewoon erg modern en willen ook wel eens wat exotisch proberen _O-
Laatst bijgewerkt door bertine37 op 02-02-13 00:23, in het totaal 2 keer bewerkt

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:22

bertine37 schreef:
xTammyy schreef:

Echt waar?? Eet die van jou serieus alleen maar saai zijn hooi en worteltjes? ~~}>
Die van ons zijn gewoon erg modern en willen ook wel eens wat exotisch proberen _O-

_O- _O-

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:23

bertine37 schreef:
xTammyy schreef:

Natuurlijk ook biksjes en boterhammetjes, maar als er ergens sleutels, borstels of andere niet eetbare dingen (alhoewel, de paarden die hier worden genoemd vinden dat wel eetbaar :Y) ) laat hij voor wat het is :+

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:30

:D :D :D :D :D :D
Shirley schreef:
Die zal wel denken : "Mens, voor een euro heb je een nieuwe .. deze doet het echt niet meer, hoor" :D

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 00:39

Ohw wat zie ik hier een gekke voorwerpen voorbij komen. Het verhaal was dat het paard waar ik ooit op ben begonnen met paardrijlessen een kerstmuts had opgegeten, die wou niet exotisch maar juist iets totaal tegenover gesteld.

Ik denk zelf dat de boel er wel weer uit komt. Eerste wat ik trouwens ook dacht was.. ontbijtkoek! Echt ik had het er bij mijn paard zo in gepropt als hij iets vreemds had opgegeten.
Hebben bij een pup die paddenstoel had opgegeten bergen norrit naar binnen gedouwd... whaha het was een golden retriever puppie maar hele bekkie was zwart na de tijd.

Nouja met wat geluk heeft je paard goed gemaald met zijn kiezen en al het plastic tot splintertjes verwerkt dan kan het met gemak probleemloos passeren.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:04

hoe was het vandaag?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:05

Is er al licht op deze zaak?

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:07

Pauline schreef:

_O-

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:07

Pauline schreef:

_O- _O-

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:09

Paarden eten graag rare dingen volgens mij...die van mij trok de wollige pluim van mn muts af in de winter en slokte hem op voordat ik door had dat mn pluimpje wol uberhaupt weg was.. :Y)
Ik hoop dat alles goed komt met je batterij etende paard en dat hij geen licht gaat schijnen uit zn kont ;)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:11

Ik ben ook wel benieuwd, heb je al iets terug gevonden in zijn mest?

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:17

Die van mij wilde vandaag een camera tas op eten, hij is toch niet zo normaal als ik dacht :Y)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 23:30

Hoe is het met je vreettinker? Het voordeel is dat ze goed getrainde eetspieren hebben en een royaal ontwikkeld darmstelsel. Ervaring leert dat het een paar dagen duurt voor het er weer uitkomt aan de achterkant. Duimen dat het plastic soepel doorloopt.

Onze stinker eet graag ook alles, telefoons, sleutels, camera s, hoevenkrabbers, borstels, plastic zakjes. Dit heb ik allemaal gelukkig op tijd uit zijn bek kunnen peuteren. Alleen een klittenband ding aan de mouw van mijn winterjas en een paar capuchon touwtjes met plastic balletje zijn echt opgegeten. En die kwamen er tussen de 3 en 7 dagen later in een drol weer uit gelukkig.

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 01:01

Update: we lopen al 2 dagen drollen uit te pluizen. Maar nog niks gevonden hoor!
Mijn lichtpuntje in de duisternis doet het gelukkig nog prima +:)+
Hij geniet van zijn slobbertje iedere dag en ik kan gelukkig tot op heden niks vreemds zien of merken.
Maar ben echt verbaasd wat paarden allemaal gegeten hebben.
Vergat vandaag wel even mijn sleutebos af te doen en daar hangt ook mijn telefoon aan. Ik moet er echt op letten ha..ha.. Voordat ik hem straks ook nog kan bellen :')
Eerst sleutelketting af en dan pas stal in...wel zo veilig.

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:17

Haha, ik hoor echt al een telefoon in een paard rinkelen, misschien volgende keer meteen je telefoon erachteraan sturen :P dan kun je elke dag even bellen om te horen hoe ver de boel de darmen gepasseerd is :P

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:37

:') oh my god, wat al die paarden niet eten...
Die van mij heeft eens geprobeerd een schaap 'op te eten' gelukkig miste het schaap enkel wat wol, daarna zijn de schapen en pony's vakkundig uit elkaar gehouden.. :+
Borstels vind hij ook erg smakelijk en hij heeft eens in een onbewaakt moment een slok bier genomen.. De draak..

Ik hoop dat je snel je zaklamp terug vind in zijn mest en dat hij er niets aan overhoud.

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 20:49

Nou, ik denk dat ik ga stoppen met mest doorzoeken. Heb het gevoel dat de batterijen er al lang uit zijn zoveel drollen dat hij per dag neerlegd :+ en die in het weiland kan ik ook niet allemaal doen.
Tot op heden geeft hij nog geen licht s'avonds , maar galoppeerde hij vandaag aan de longe wel een stuk beter als daarvoor. Zou het dan toch aan de batterijen liggen?? :Y)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:51

Wat extra energie, dat kan best helpen :j :D

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:02

Ohh wat een vreetzakken zijn ze ook :D

Mijn zus heeft ook zo'n tinker.

Kwam eens een meisje die les had op de manege, mevrouw mogen paarden sponzen eten.......mijn zus, nee dat is niet zo goed voor paarden.....Ohhh ok maar u paard at er net 1 op.....
Ze zag alleen uit de mondhoek nog een stukje uitsteken.....met veel gewurg uit zijn mond gekregen.

Ook al een keer een hap uit de muur, en zo'n schuurblokje

En wat ie laatste te pakken had was haar iphone :oo zag hem gaan met zijn kop in haar fietsmandje...... Ik rennen en heb hem uit zijn mond kunnen vissen, zeiknat maar nog heel.....gelukkig heeft ie een grote giechel en is ie niet tussen de kiezen gekomen. :')
Laatst bijgewerkt door tinkersjakie op 03-02-13 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:03

Waren het duracel batterijen? :')

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:04

En wat ie laatste haar iphone :oo zag hem gaan met zijn kop in haar fietsmandje...... Ik rennen en heb hem uit zijn mond kunnen vissen, zeiknat maar nog heel.....gelukkig heeft ie een grote giechel en is ie niet tussen de kiezen gekomen. :')[/quote]

Wauw sterke iphone ! Hoor je niet vaak :j

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:11

Als je de mest niet meer wilt doorzoeken moet je misschien op zoek naar zijn scharnieren:
Afbeelding