Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Maar hoeveel kan een mens nog dragen! Amaai zeg! Gelukkig staat Desert bij prachtmensen, die inderdaad alles voor hun dieren over hebben, ook als het slecht gaat en er pijnlijke beslissingen moeten genomen worden. Ik hoop zo dat het allemaal toch nog goed komt en jullie nog even op jullie gemak van haar mogen genieten en zij van jullie! Toch al fijn om te horen dat Wynnie en Keet het goed maken! Nu jij nog je laten verzorgen voor je hand en dan zijn we weeral een stap verder! Jij bent echt een mega super women hoor!!! Veel liefs!!! 
wel oppassen hoor met brandwonden.
dan komt het wel goed succes ermee
Mariska80 schreef:Ah Sannie tochwel oppassen hoor met brandwonden.
Je wilt echt niet dat het het gaat ontsteken![]()
Dus schatje even naar mij luisteren en goed voor je wond zorgen![]()
Even niet zo eigenwijs doen en netjes verband erom heen en handschoen aan met vuil werk![]()
En in de avond gewoon lekker in een badedas badjedan komt het wel goed succes ermee
dik,rood en alles springt nu....
Ik lijk nu konijn met myxomatose
vrolijk ,opgewekt,vreetlustig,aanhankelijk en ook al is het misschien maar voor 1 dag,...ik heb genoten van haar....

en waarom hij niet bij zijn grote liefde mag lopen....
? Om aan de dringende behoeften te voldoen zonder de bijwerkingen
? Ofwel moet je Wynnie leren om het veilig te doen, denk je niet dat hij dat snel zou leren, hij is toch zo leergierig
! Maar ja, stel dat hij het dan bij alle merries zo doet, dat is dan ook weer geen optie hé! Oei, het is hier nog niet na 22u en ik begin alweer door te draaien, overwerkt zeker