Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mister01 schreef:Het idee van die rodeo ruiter is om hem min of meer door die muur van pijn heen te krijgen, hij is nu het rijden aan het associeren met pijn. Niet met dwang, maar dat iemand na zo'n uitbarsting hem weer gewoin door rijd zonder er echt drukte om te maken.
En dat icm die inspuiting zou voor verbetering moeten zorgen.
Alleen longeren heeft niet het gewenste effect volgens de da, dat heb ik gevraagd.
Maar dan nog, ik heb paarden om te rijden, en met hem rijden zie ik niet meer zitten denk ik, en verkopen is ook geen optie meer...
Ariebren schreef:Wees voorzichtig met bijzetten en dubbele lijnen.
Dat is een vak apart, en niet zo maar weggelegd voor een vriendin of iemand anders.
Ariebren schreef:Wees voorzichtig met bijzetten en dubbele lijnen.
Dat is een vak apart, en niet zo maar weggelegd voor een vriendin of iemand anders.
Ariebren schreef:Het woord "afbinden" alleen maar.
Mag ik weten welke profs in jouw paarden wereldje rondlopen ??
Ariebren schreef:Mij kan je afkraken.
Ben maar een amateurtje met een koppeltje gezonde paarden.
Maar die profs zijn zeker weten allemaal zaligmakend ????
XladyX schreef:Ariebren schreef:Het woord "afbinden" alleen maar.
Mag ik weten welke profs in jouw paarden wereldje rondlopen ??
Ben je nu werkelijk op zoek naar een discussie? Denk je dat TS met opzet haar paard wil pijnigen, het dier waar ze al zo veel geld aan uit heeft gegeven om het te laten onderzoeken? (en waar uit is gekomen dat het niets bleek te zijn wat jij eerder beweerde dat het was). Ik weet wel zeker dat TS hier wel over nadenkt voordat ze hiermee aan de slag gaat.