Reading en Healing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:13

marleen_usar schreef:
Weet dan of iemand zwanger is,of iemand ziek is? Vreemde dan he geen bokkers.

Ja, ik wist dat de receptioniste zwanger was voordat ze het vertelde. Ziekte kan ik ook vaak zien. Ik Ik let op lichaamshouding, blik in de ogen, stemverandering. Ik pik nonverbale signalen goed op namelijk. En dat is ook wat een reader doet namelijk :) omgeving is ook een parameter.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 06-01-12 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:13

Miss_Caroo schreef:
toets, hoor je het. zo werkt het niet.

neeee zo werkt het niet, wanneer er naar bewijzen of in elk geval sterke argumenten word gevraagd dan 'werkt het niet zo'

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:14

Iemand in de buurt van Rotterdam mag best een keer langs komen voor een healing, sceptisch of niet.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:15

marleen_usar schreef:
Ik ben geen arts dus mag daar geen uitspraken over doen, wel welke richting het op gaat.

Uiteraard. wel dingen ongevraagd roepen maar wanneer er dan uiteidelijk om specificatie word gevraagd niet thuis geven. Hoe heet zoiets 'je eigen glazen ingooien'.

Enkele pagina's geleden werd er heel fel iets geroepen in de trant van 'je het wel kunt bewijzen met readings maar dat de 'ongelovigen' dat toch niet willen' ik heb nu al zeker 3 keer aangegeven dat ik het wel wil. En ik zal er blanco ingaan, je mag zelf kiezen welk paard je wilt readen en je mag zelfs healen als je dat wilt maar ik krijg NUL reactie. typisch..
Laatst bijgewerkt door Bonita_Bon op 06-01-12 00:16, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:17

Ja die bedoelde ik!
Vooral toen hij de stevige dame aansprak dat haar gezondheid in gevaar was. Nee echt?

Wel interessant om te leren hoe je het kunt doen, want zijn overgave en overtuiging zijn echt onnavolgbaar :j
Daar heb ik echt respect voor!
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 06-01-12 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:21

@Lieveli: :') _O-

@Vuurneon: heb ook een man gekend die vaak eerder dan vrouwen zelf, wist dat ze zwanger waren. Soms zie ik dat zelf ook heel vlug, in ieder geval voor het verteld is. Zoals sommige mensen ook onmiddelijk weten wie verliefd is op wie, ook als ze dat in het openbaar liever niet willen weten, terwijl anderen dat nog niet opmerken als ze over het innig verstrengelde paar struikelen.

Ik denk ook best dat sommige mensen spanningen in een dier of mens veel eerder aanvoelen dan anderen.
EDIT: zo ruik ik het bijna altijd als een hond ziek is. Die stinken dan gewoon nog veel viezer dan gezonde exemplaren. :+

Maar mensen zijn over het algemeen heel goed in staat om andere mensen te 'lezen' natuurlijk. :)

Ik vraag me trouwens ook af waarom het zo belangrijk is dat op een foto om te readen twee ogen zichtbaar moeten zijn? Wat maakt dat nou uit? Dier kijkt je toch niet aan op die foto.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:25

Ik kon zien dat een man doodging, ik heb tegen hem gezegd; je lijden is over morgen, dat beloof ik je.
De volgende dag was hij overleden en was ik weer bij hem.
Bijzonder? Nee. Fysiologische kennis was genoeg. Maar ik kan het wel heel mooi laten klinken haha :D
In de huidige new age zou ik hooggevoelig genoemd worden; ik zie mijzelf als een goede, leergierige student, die vreselijk veel met allerlei soorten mensen is omgegaan en nog steeds doet en daar veel van leert. Maar ik wist als kind al wie er wel goed was en wie niet. Mama zei wel eens; nee die vrouw is wel lief! Daar kwam ze eigenlijk altijd op terug.
Pik gewoon non verbalen signalen op, blijkbaar goede zintuigen :')
(mensen manipuleren is best grappig als je dat in het klein doet :') )

Overigens bak ik er weer niets van met dieren :')

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:40

Ik snap niet dat de meeste mensen en hun websites beweren woorden en zinnen door te kunnen geven. Volgens mij kan ik met vrij grote zekerheid zeggen dat een dier onze taal niet kent. Hoe kan hij dat dan doorgeven?

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 00:49

Lepeltje schreef:
Ik snap niet dat de meeste mensen en hun websites beweren woorden en zinnen door te kunnen geven. Volgens mij kan ik met vrij grote zekerheid zeggen dat een dier onze taal niet kent. Hoe kan hij dat dan doorgeven?

Paarden kunnen gedachten doorgeven en blijkbaar kennen ze onze taal dus wel.
Hoe dat met die talen allemaal zit weet ik niet, maar volgens mij kan een paard in elke taal jou gedachten sturen.

Bonita_Bon

Re: dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:51

Maar de psyche van paarden werkt toch volledig anders dan dat van mensen, in het kader van emoties, verbanden leggen etc? Dan vermenselijk je toch een dier? of zie ik dat verkeerd?

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:52

Ja, vast, Grietje.
Paarden spreken geen mensentalen. En gedachten sturen al helemaal niet. Een paard denkt niet, een paard doet. Een paard heeft ook geen verstand maar instinct en leeft in het hier en het nu.
Je kunt dieren en mensen niet vergelijken.

Goh waar blijft mijn diagnose? En ik heb ook nog steeds geen aanbieders voor een test-reading!

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 00:53

grietje14 schreef:
Hoe dat met die talen allemaal zit weet ik niet, maar volgens mij kan een paard in elke taal jou gedachten sturen.

Haha, mijn paarden sturen mijn gedachten echt niet hoor. Ze willen gewoon lol, eten en gezond zijn.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 00:55

In_Black schreef:
Ja, vast, Grietje.
Paarden spreken geen mensentalen. En gedachten sturen al helemaal niet. Een paard denkt niet, een paard doet. Een paard heeft ook geen verstand maar instinct en leeft in het hier en het nu.
Je kunt dieren en mensen niet vergelijken.

Goh waar blijft mijn diagnose? En ik heb ook nog steeds geen aanbieders voor een test-reading!

Daar gaat het juist om bij communiceren met paarden, gedachten uitwisselen, ik vergelijk niet.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 00:59

Bonita_Bon schreef:
Maar de psyche van paarden werkt toch volledig anders dan dat van mensen, in het kader van emoties, verbanden leggen etc? Dan vermenselijk je toch een dier? of zie ik dat verkeerd?

Psyche werkt idd anders dan dat van mensen, het zijn andere dieren dan ons mensen.
Maar wij mensen werken wel met deze dieren en daarover hebben paarden gedachtes.
Ook over wat ze van iemand vinden, en dan niet in het kader van beoordelen, want een paard accepteert je zoals je
bent en geeft je onvoorwaardelijke liefde.
Inblac@ Hahah nee hoor, ik geloof niet zomaar onzin.
Het punt is dat jij dit onzin vindt of er niet in gelooft en ik wel.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 01:01

Ik ben nog geen healer, ik weet meer over healing, maar ben nog geen healer.
Daarvoor moet ik eerst nog meer leren.

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:02

Bonita_Bon schreef:

Dat bedoel ik, een paard werkt met lichaamstaal, ik kan er misschien in komen dat ze ook nog telepathisch contact hebben met elkaar misschien dmv beelden? Maar een taal kennen ze niet (ja lichaamstaal dus). Er zijn ook dieren waarbij de communicatie wel gebaseerd is op geluid, maar deze zullen ook de menselijke taal nooit begrijpen (of ja je kan dus woorden aan opdrachten en voorwerpen verbinden maar het echt begrijpen zullen ze nooit). Een dier denkt dus ook niet in mensentaal...

Ik neem het eigenlijk vooral door dit punt niet zo serieus. Kon mn hond onze taal maar verstaan, vraag haar elke dag of ze niet even naar de supermarkt wil om nog wat te halen maar het gaat er niet in.. :')

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:04

grietje14 schreef:
Ik ben nog geen healer, ik weet meer over healing, maar ben nog geen healer.
Daarvoor moet ik eerst nog meer leren.

Maar hoe kun je nu meer weten over iets wat niet bestaat?

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 01:06

lepeltje@ Het klopt dat een paard ook wel door beelden communiceert, ik zou eerst zelf
met paard moeten communiceren voordat ik weet of paarden idd ook onze taal kennen of ik vraag het gewoon een reader. Ik weet wel dat paarden bij readen vooral communiceren door gevoelens en plaatjes door te geven,maar ook woorden.
Inblack@ Het bestaat wel :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:08

Grietje, dat jij in iets gelooft maakt het nog niet waar. Miljoenen mensen hangen miljoenen religies en geloven aan, zijn die allemaal waar? Voor die mensen wel, maar voor jou toch niet? Nou, dit is hetzelfde. Dierenreading is géén exacte wetenschap.

Als er nu een bokker, een nuchtere wereldwijze bokker was, die zei 'Hey, ik doe dierenreading' dán had ik me er nog eens in verdiept maar dat is er tot nu nog niet van gekomen.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 01:23

Ongevraagd readings?
Dat vind ik niet erg eigenlijk.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:26

grietje14 schreef:
Ongevraagd readings?
Dat vind ik niet erg eigenlijk.

Oei Grietje, dat is tegen de ethische code hoor. Ongevraagde readings is echt not done.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 01:31

Hoezo is dat not done?
Ja het is miss niet fijn om zomaar opeens ongevraagd een reading te krijgen, maar kan aan de andere kant ook wel weer fijn zijn.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-12 01:32

Ze zei toch dat je paard ziek geweest was? niet dat hij het nu is.
En als dat zo is dan zie je het vanzelf.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 29-02-12 16:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:35

Oh come on, blijf haar niet zo verdedigen. Het is een volwassen vrouw, dat kan ze straks prima zelf.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 01:35

grietje14 schreef:
Hoezo is dat not done?
Ja het is miss niet fijn om zomaar opeens ongevraagd een reading te krijgen, maar kan aan de andere kant ook wel weer fijn zijn.

Ten eerste is het niet fijn om iets te krijgen waar je niet om vraagt, in de winkel laat je je toch ook niet zomaar dingen aansmeren? Maar het is ook gevaarlijk, in het begin van dit topic is er door menig persoon het risico uitgelegd.
Stel je hebt ineens een dood paard in de wei, een reader gaat dan ongevraagd readen en zegt oooo hartstilstand want paard had stress, de volgende dag ligt er weer een dood paard, de dag erop weer eentje. Zou je dan echt de bewijsbare oorzaak niet willen weten om te kunnen voorkomen dat de dag er op er weer een dood ligt?