Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pinda_Dipje schreef:We hebben groen licht gekregen van DAP Bodegraven... Het gaat niet gemakkelijk worden maar er is een goede kans... We gaan het verzekeringswerk regelen en hem dan dinsdag ophalen. Echt geweldig!!!![]()
Pinda_Dipje schreef:We hebben groen licht gekregen van DAP Bodegraven... Het gaat niet gemakkelijk worden maar er is een goede kans... We gaan het verzekeringswerk regelen en hem dan dinsdag ophalen. Echt geweldig!!!![]()
inclusief website met een weblog over zijn vorderingen, terugvallen, ups&downs, foto's, updates, leuke filmpjes etc. Hopelijk om als eye-opener te dienen voor hippisch Nederland, en om de mogelijkheden in behandeling duidelijker in kaart te brengen, in de hoop dat dit paard ooit het boegbeeld mag vormen van onbegrensde mogelijkheden & het beginpunt mag zijn van velen andere (sport)paarden die onterecht voortijdig worden afgeschreven. Het lijkt mij allemaal nogal complex.... Maar dit paard heeft uit vroegere jaren al een behoorlijke 'fanclub' dus misschien moeten we hier inderdaad maar eens een doorstart aan geven...
Ideeen zijn uiteraard welkom!
(na één dag!) 
Ik heb een hele geschikte stal gevonden 36km verderop, deze neem ik in overweging maar is voor het mooie wat te ver weg om iedere dag naartoe te gaan (ik kan namelijk pas vanaf 20.30 vertrekken van huis ivm mijn zoon).... Daarbij zie ik mijn paarden het liefst 2x per dag, wat ook handiger is met het aanleggen van zijn koelcompressen. Als ik echt niets anders kan vinden, ga ik toch even kijken.... In tussentijd houden we onze oogjes open 
Maar ik heb bij de meeste paarden geen dierenarts nodig om te weten waar het probleem zit.... Zeker niet bij de paarden die al lange tijd in mijn eigendom zijn. Die zijn ook allemaal gewend dat ik ze elke dag 'bevoel'.... Een handige stommiteit die ik mezelf al op jonge leeftijd heb aangeleerd om elke keer met mijn handen hun volledige vacht af te tasten, van oorpuntjes tot benen, en van maantop tot staartwortel... Op die manier ben ik al vaak in staat geweest om beginnende problemen direct de kiem te smorren. Tevens de reden dat me steeds vaker door dierenartsen wordt gevraagd even met hen mee te kijken bij andere patienten... 
1e doel is het bewerkstelligen van een glimmend vachtje en stralende oogjes, levensvreugde
Mandy schreef:ik vind het knap wat je doet, op welke manier ben je nu naar stalling aan het zoeken? alleen de manege bedrijven en pensionstalling of zou land bij een boer o.i.d. ook kunnen?
. Succes ermee, ik hoop dat je krijgt wat je wilt
. Lovely schreef:Je vindt dat ik voorbarige conclusies trek, maar ondertussen heb je nog geen stal voor hem gevonden. Succes ermee, ik hoop dat je krijgt wat je wilt
.