Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jazzgps schreef:HIj mag niet naar de kust verplaatst gaan worden En hier staat hij samen met mijn andere paard.
En dat paard kan niet alleen staan. hij staat bij mij gratis. en als hij bij de kust gaat staan dan betaal ik ook stalgeld.
Hij is vroeger mishandeld geweest en hij heeft weinig vertouwen in mensen ,dus ik wil hem niet gaan verplaaten of gaan verkopen.
Ik ga dit even overleggen met de dierenarts . of het een idee is om mijn pony te gaan inspuiten met corticosteroiden.
fortimestwo schreef:Ik lees hier toch veel IK IK IK en mijn pony kan stikken
zoals
WIJ kunnen niet slapen (die pony ook niet die vergaat van de jeuk en pijn)
IK doe hem niet naar de kust want dan staat mijn pony alleen. (zou voor deze wel fijn zijn en voor je ander koop je een shet)
En dat kost MIJ geld. ( ja moet je niet aan paarden beginnen)
En je zegt hij is mishandeld geweest nou ik word liever geslagen dan dat ik jeuk hebt.
Fijn dat je een paar dingen wilt toepassen
Maar je pony heeft het al 4 jaar waarom NU pas!!
Paar dingen.
Dierenarts
Bloedonderzoek (opnieuw niet die oude)
Huidschilfers laten onderzoeken.
Wassen met betadine (voor de wondjes)
Wassen met imaverol.
Voeding aanpassen
Goede exzeem deken GEEN vliegendeken.
Goede vliegenspray.
Goede gel voor het koelen
Wassen met luizen spul heb ik hier liggen geef je adres stuur ik het op GEEN zorgen IK betaal de verzendkosten dus kost je geen geld (wil je liever toch niet uitgeven lijkt wel)
Heb ook nog lotion voor jeuk dus die kan ik ook mee sturen ik koop wel nieuwe.
Dit doet me denken aan het topic van doorgeslagen(ex) eigenaar pony.
Ze wil het beste voor de pony maar wil er niks (lees weinig) voor doen.
heel jammer
fortimestwo schreef:En toch heeft je paard jeuk
en weer Ik was Ik gebruik Ik doe ja JIJ doet maar maar JOU PONY heeft nog jeuk en last.
Ik geef je net 2 optie's je mag ze gratis HEBBEN IK betaal verzendkosten en zelfs daar haal je je neus voor op !!