Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Benfan schreef:Ow kom even kyrkelover, je hebt het filmpje niet gekeken? Ik vind het eerlijk gezegt lariekoek. Je paard vliegt alles bij elkaar voor een simpele spuit, maar laat deze idioot wel met een naald in hem onsteken alsof hij aan het naald vilten is. Sorry, maar ik twijfel erover, hoe kan een weldenkend diergeneeskunde studerende meid dit nou goedkeuren, zie je dat paard niet dan??
papagroom schreef:nee dat ben je niet...de voorstanders gaan er van uit,dat er nieuw blod wordt aangemaakt,waardoor het toxine gehalte daald.......als de oorzaak echter niet wordt aangepakt,wordt er gewoon weer nieuw aangemaakt,en ben je terug bij af,met een zwakker paard als waar je mee begon,want 10liter nieuw bloed aanmaken vergt heel wat van het paarden gestel.
0152141488 schreef:kyrkelover schreef:Als hij jou paard niet behandeld heeft hoe kan ze dan WEER!! angstig staan te kijken als hij in de buurt is.
En het zou fijn zijn als je iets beter je best deed om een fatsoenlijk bericht te plaatsen en niet een half onleesbaar.
Daarnaast kun je verschillende behandelmethode niet zomaar door elkaar gooien.
Accupunctuur wordt namelijk gewoon wereldwijd toegepast en hier heeft hij het ook op een rustige fatsoenlijke manier gedaan wat hij bij die merrie doet weet ik ook allemaal niet maar ok.
Dat WEER gedoe.. kan ik gewoon van mijn paard aflezen... Ze is zeer gevoelig voor zwepen, sporen enz.. dus als iemand met een naald een een ketting door de mond word gerukt begrijp ik dat ze harstikke bang er van word...
Dt moet de rest van de wereld hoe zij hun paarden willen behandelen, ik kan daar niet voor beslissen XD