ik was even op internet aan het kijken naar foto's van paarden die naar een osteopaat waren geweest (ik verveelde me een beetje)
en kwam ik deze foto tegen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zodiacje schreef:Dank je, ben benieuwd!
Hoop ook echt dat de osteo jullie kan helpen
140509 schreef:zodiacje schreef:Dank je, ben benieuwd!
Hoop ook echt dat de osteo jullie kan helpen
ja dat hoop ik ook
ik zeg ook de hele tijd:
ik heb liever dat ik pas met 5 jaar kan beginnen met trainen dan met 3 jaar en tevroeg begin dat de rug helemaal niks meer mee kan
ik zal zeker laten weten wat de osteo heeft gezegt als ze langs is geweest
ik duim iedere dag voor haar
ook al kan ik er niks mee ze zal altijd bij me blijven ik laat haar niet meer gaan
140509 schreef:ik zal jullie laten weten als de osteopaat langs is geweest en hoe het veder gaat
ik was even op internet aan het kijken naar foto's van paarden die naar een osteopaat waren geweest (ik verveelde me een beetje)
en kwam ik deze foto tegen
sliert schreef:Ik vind het ook geen optimale rug {zacht uitgedrukt} maar er wordt wel erg dramaitsch over gedaan. Laat dat dier gewoon uitgroeien en niet te vroeg inrijden. Optimaal zal het nooit worden, maar met juiste training kun je een hoop.
Ooit wel eens foto's van de hengsten kigali en Maestro gezien? Die hebben beide ook een behoorlijk gezonken rug en toch lopen beide op Grand prix nivo.
Laat je niet gek maken. Gewoon afwachten.
sliert schreef:en je wil ook niet weten wat er uitgegeven word aan zulke paarden om dat niveau te laten blijven lopenVolgens mij zijn beide op latere leeftijd pas goedgekeurd op basis van hun sportprestaties! In ieder geval Maestro. Als je beide hengsten nu bekijkt op stand, terwijl ze dus op dit moment super in de spieren zitten omdat ze nog op grand prix nivo lopen, dan zie je bij beide een behoorlijk gezonken rug. Dat zal er als tweejarige ook niet fraai uitgezien hebben.