Ik moet niet te vaak naar het filmpje kijken op de vorige pagina, dan krijg ik echt heimwee!
Teegie
Geplaatst: 25-01-11 20:15
.....Ik ben er stil van......Beide topics gelezen...de één iets vluchtiger dan deze. Kan je alleen maar prijzen voor je inzet.....Mooi om te zien dat ze het zwemmen zo lekker vind. Ik hoop met je mee op goeie berichten.....sterkte dan ook morgen....
Kan het filmpje niet zien (kan omdat ik op mijn telefoon zit)
Ik ga heel de dag duimen voor jullie! Hoop dat er iets positiefs uit de foto's gaat komen want na al die inzit van jou maar ook van je meissie verdienen jullie dat echt!!!!
Ben net vrij en moet morgen om 7:00u alweer beginnen op mn werk, heb een fitnessmeeting georganiseerd voor een bedrijf, dus tot 9:00u ben ik druk bezig... weinig tijd om erover na te denken! Hoop dat ik daarna snel gebeld word... met goed nieuws uiteraard! Hopen hopen hopen duimen duimen...
Het kaarsje staat alweer te branden in de vensterbank!!!
ik hoop en duim heel hard voor je mee.ik hoop zo erg dat er verbetering inzit.je hebt echt alles gedaan wat je kon,en ik heb er respect voor hoe je het allemaal volhoud.ik kan me zo goed voorstellen dat je haar mist.het moet echt goedkomen dat verdient je meisje en jou.nog veel sterkte met wat er gaat komen.dikke knuff.
Levadeshop
Geplaatst: 26-01-11 11:32
Wil jullie beide voor vandaag heel veel sterkte wensen!
Heb net je filmpje gezien bekent plekje (de dollard)
Ik duim flink met je mee voor je paardje! Heb je al een telefoontje/bericht gehad?
Elpharo
Geplaatst: 26-01-11 13:53
Ik zie je topics voro het eerst vandaag en lees op het eind dat er vandaag een foto gemaakt wordt/is. Ik ken je verhaal pas een kwartier en ben nu al zenuwachtig voor je. Ik hoop echt heel erg dat alles goed komt en dat ze in ieder geval pijnvrij zal kunnen zijn en dat de artrose meevalt. Heel heel heel erg veel sterkte!