Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flappie30 schreef:@ coutnrygirl: als je zegt dat het ook nog ontstekingsremmend is, is het dan wel iets dat dopingvrij gegeven kan worden ? Is nu niet voor dit paard van toepassing, maar vraag het mij in het algemeen af. Want duivelsklauw staat nl wel op de lijst van dopingmiddelen...
_Chanel_ schreef:Gohja ik weet het even niet.. kan ik hier nog later op terug komen?
Sevke: Mijn DA dacht idd ook aan eiwit tekort maar dat moeten de bloeduitslagen uitwijzen..
steffie schreef:Ik heb een zak besteld ben erg benieuwd kan het vrijdag ophalen (ze hadden het niet op voorraad)
Weet iemand trouwens of ze er niet boven je hoofd van uit gaan springen?
Wil het trouwens bij mijn gewone voer gaan geven. Hoeveel zou ik hem dan moeten geven? (is een paard van 163.)
mariska32 schreef:*ik heb reakties gelezen t/m blad 4*
is er toevallig ook aan gedacht dat als een paard niet 100% op de darmen is hij zijn ontworming niet meer goed verwerkt?
dit zie je ook nog wel eens bij de hele oudjes....
enige alternatief is dan een keer ontwormen via de bloedbaan.
succes,valt niet mee allemaal.
Flappie30 schreef:mariska32 schreef:*ik heb reakties gelezen t/m blad 4*
is er toevallig ook aan gedacht dat als een paard niet 100% op de darmen is hij zijn ontworming niet meer goed verwerkt?
dit zie je ook nog wel eens bij de hele oudjes....
enige alternatief is dan een keer ontwormen via de bloedbaan.
succes,valt niet mee allemaal.
En dat ontwormen via de bloedbaan daar valt 1 op 100 dood bij neer en is bewezen dat het (niet veel) tot geen verschil uitmaakt dan ontwormen via de mond. Dus waarom het risico nemen ??? Je zal hoelanger, hoe minder dierenartsen vinden die het nog riskeren...
_Chanel_ schreef:Ik wacht nog even af op het telefoontje van de DA wat er precies in haar bloed is gevonden... Vind die verhalen over in het bloed ontwormen wel heel erg eng...
steffie schreef:dat master senior slobber