Heb net mijn twee paarden thuis, lekker verzorgd en binnen gehaald. verder een beetje opgeruimd buiten en straatje geveegd. Dat geeft mij wat afleiding, ookal kan ik het nog niet echt van mij afzetten. Rijden heb ik echt geen zin in.
kan ik me voorstellen ja nogmaals sterkte hoop dat je een beetje kan slapen
Goldie
Geplaatst: 24-09-09 21:56
Jeetje zeg, ik lees nu pas hoe het vandaag was. Pff wat moeilijk zeg. Ik hoop zo voor je dat deze optie haar gaat redden. Ik blijf voor jullie duimen...
Sterkte
Eponastable
Geplaatst: 24-09-09 22:04
Pffff... ben zo bang om morgen je topic te lezen
De engeltjes waken over jullie hoor!!!
quintusgl
Geplaatst: 24-09-09 22:08
Ik kan je gevecht om de kleine niet loslaten. Ik ben dan ook in gedachte veel voor je aan het duimen. Ik heb zelf ook zo'n kleintje rondlopen en ik moet er niet aan denken dat er wat met haar gebeurd, ik zou er kotsmisselijk van worden bij de gedachte alleen al, hoe moet jij je wel niet voelen!. Ik hoop zooooooo dat het morgen iets beter gaat en dat het aanslaat. Nogmaals veel sterkte
Mijn hele lieve buurjongetje zei vanavond tegen mij, weet je nog van meneer ... iedereen zei dat hij dood ging, maar een wonder heeft hem gered. Misschien komt er voor Eefida ook een wonder.
Pien_1
Ben bloed nerveus. Loop als een kip zonder kop rond. Wanneer Eefida vandaag moet inslapen, ga ik samen met mijn vriend naar haar toe. We gaan dan afscheid nemen en ik wil het inslapen niet telefonisch bespreken maar in een gesprek. Ook nog meer toelichting hebben over een experimentele operatie. Ik zeg niet dat ik dat wil doen, maar ik sluit momenteel nog niets uit.