Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lifaya schreef:Nogmaals even ter verduidelijking (ik ken TS niet, maar vind het wel erg dat ze hier mee belaagd word)
- Het is NIET haar eigen paard
- Er is al een DA bij geweest!
- DA wist niet wat het was, en heeft de eignaar niet doorverwezen naar een kliniek
- Paard heeft ondanks dit alles nog wel eetlust en heeft geen tekenen van koorts...
Dit even ter verduidelijking, mocht er meer zijn, ben ik het er veregetn bij te zetten..
TS, zorg ervoor dat de eigenaar er iets aan doet! Sterkte!
lifaya schreef:Maar ze plaatst hier wel een topic en bespreekt dit met de eigenaar denk ikNogmaals even ter verduidelijking (ik ken TS niet, maar vind het wel erg dat ze hier mee belaagd word)
- Het is NIET haar eigen paard.
lifaya schreef:Zou wat zijn als dat niet zo was....- Er is al een DA bij geweest!
lifaya schreef:Dus...moet je zelf maar niet meer nadenken dan? Ik had er absoluut geen genoegen mee genomen en was direct doorgegaan naar een andere DA.- DA wist niet wat het was, en heeft de eignaar niet doorverwezen naar een kliniek.
lifaya schreef:Oh, dan valt het allemaal nog wel mee dus. Mijn achterbuurman zit ook thuis van een heupoperatie en die eet ook gewoon en heeft geen koorts. Maar hij vergaat nog wel steeds van de pijn hoor.- Paard heeft ondanks dit alles nog wel eetlust en heeft geen tekenen van koorts...
wopkelover schreef:ik vind dit gewoon pure dierenmishandling
ik jaag m nog liever een kogel dr z,n kop dan hem zo te laten staan
ja sorry hoor maareh als je er geen geld aan uit wil geven doe dat dan
                                                         XxFristixX schreef:het paard is niet van de ts, dus waarom wordt zij belaagd met boze berichten ? Ik snap dat het allemaal heel zielig is, en dat ze al lang naar de kliniek moesten gaan,maar dat moet niet tegen de ts gezegd worden.
Traiectum schreef:Het is juist niet einde verhaal. Zou jij je paard 6 maanden lang met zo'n wond rond laten lopen? Zou jij genoegen nemen met 'de DA weet het niet'? Ik heb nog nergens gelezen dat er door de DA met andere DA's is overlegd, het paard staat niet op de kliniek, TS vermeldt geen resultaten van bloedonderzoeken (zijn die uberhaupt gedaan?). Dus nee, niet einde verhaal.
Als dit mijn paard was en kliniek 1 weet het niet, dan gaat ze naar kliniek 2, naar 3, naar een holistische DA, kan me niet schelen waar ik heen moet maar ik zou absoluut willen weten wat het was. Als niemand me dat kan vertellen laat ik m'n paard inslapen - zo'n wond doet namelijk gígántisch veel pijn.
En ja, ik zit me hier vreselijk over op te fokken. Zou de eigenaar van dit arme dier eens moeten doen.
 VivaLaVida schreef:XxFristixX schreef:het paard is niet van de ts, dus waarom wordt zij belaagd met boze berichten ? Ik snap dat het allemaal heel zielig is, en dat ze al lang naar de kliniek moesten gaan,maar dat moet niet tegen de ts gezegd worden.
nahja mijn vriendinnen moeten dit niet flikken.... dan krijgen ze van mij echt wel duidelijk te horen wat er moet gebeuren..........
 maar iets minder heftig mag wel, aan boze berichten heb je niks. 
                                                         vivana schreef:Nogmaals heeft ze geen pijn . Jeuk is geen pijn.
Pijn uit zich bij een paard in geen eetlust óf wel eetlust en sterk vermageren ,dit is GELUKKIG niet het geval.
Ze schuurt met de wond ómdat ze jeuk heeft....
Maar er is dus nog steeds NIEMAND die dit OOIT heeft gezien???
Heeft hier dan nog nooit iemand gehoord van Dierenartsen klinike Someren, Utrecht in het klein..
Jolliegirl schreef:Ik heb contact opgenomen met die vriendin van mij, ze is nu de foto's aan het bekijken. en laat mij snel meer horen.
Dit is pure mishandeling...
Dat de ts-er er niets aan kan doen, oke.....
maar dat de eigenaren heir niets aan doen... die zijn dan geen paard waard!
Raggel schreef:Traiectum schreef:Het is juist niet einde verhaal. Zou jij je paard 6 maanden lang met zo'n wond rond laten lopen? Zou jij genoegen nemen met 'de DA weet het niet'? Ik heb nog nergens gelezen dat er door de DA met andere DA's is overlegd, het paard staat niet op de kliniek, TS vermeldt geen resultaten van bloedonderzoeken (zijn die uberhaupt gedaan?). Dus nee, niet einde verhaal.
Als dit mijn paard was en kliniek 1 weet het niet, dan gaat ze naar kliniek 2, naar 3, naar een holistische DA, kan me niet schelen waar ik heen moet maar ik zou absoluut willen weten wat het was. Als niemand me dat kan vertellen laat ik m'n paard inslapen - zo'n wond doet namelijk gígántisch veel pijn.
En ja, ik zit me hier vreselijk over op te fokken. Zou de eigenaar van dit arme dier eens moeten doen.
Wat je nu zegt dat kan jij niet beslissen voor iemand. Als een van de beste klinieken van Nederland mijn pony van 24 had onderzocht en niet wist wat het was en ook geen behandeling wist, was het voor MIJ einde verhaal. Zeker gezien de ernst van de wond.
Dat jij dan nog met je pony heel Nederland door zou reizen, dat moet jij weten. Ieder zijn eige keuze.
Denk aan je rikketik![]()
Maar het is dus nog steeds niet ECHT duidelijk hoelang deze wond er al zit en of de DA van Someren is/pony in Someren is geweest.
  en ik verwacht ook niet dat iedereen half Nederland afgaat. Ik bedoel meer dat hier iets aan gedaan moet worden - een andere DA, naar een kliniek of inslapen, maar niet het arme dier zo rond laten lopen. *ik ga maar weer veulenfoto's kijken*Raggel schreef:Traiectum schreef:Het is juist niet einde verhaal. Zou jij je paard 6 maanden lang met zo'n wond rond laten lopen? Zou jij genoegen nemen met 'de DA weet het niet'? Ik heb nog nergens gelezen dat er door de DA met andere DA's is overlegd, het paard staat niet op de kliniek, TS vermeldt geen resultaten van bloedonderzoeken (zijn die uberhaupt gedaan?). Dus nee, niet einde verhaal.
Wat je nu zegt dat kan jij niet beslissen voor iemand. Als een van de beste klinieken van Nederland mijn pony van 24 had onderzocht en niet wist wat het was en ook geen behandeling wist, was het voor MIJ einde verhaal. Zeker gezien de ernst van de wond.
Dat jij dan nog met je pony heel Nederland door zou reizen, dat moet jij weten. Ieder zijn eige keuze.
Denk aan je rikketik![]()
Maar het is dus nog steeds niet ECHT duidelijk hoelang deze wond er al zit en of de DA van Someren is/pony in Someren is geweest.