Fidele schreef:Vraag van mijn dochter die ziek op de bank ligt, mogen ze nog springen na het opbouwen?
Aukelizzy, bij jou paard was het dus wel heeeel ernstig, ik denk dat onze pony heel veel geluk heeft dankzij de expertise die men in bodegraven heeft opgedaan dankzij jullie paarden. Hij werd meteen bij het 1e bezoek al gescand, dat scheelt een paar stappen.
Ik snap nu helemaal dat je onzeker bent over het opbouwen, dat inspuiten heb ik zelf geweigerd het leek mij in deze fase zinloos, ik wil eerst zien wat rust doet!! In die suppelementen ga ik me eens verdiepen, onze andere pony heeft een zeer blessure gevoelig voorbeen, na 3 peesblessures in een ver verleden, en zij krijgt glucosamine en pavo Eplus. En daar doet ze het super op.
Ik geef nu ook Pavo E plus bij, en daar doet ze het volgens mij wel goed op.
Zoals het er nu uitziet, mag mijn paard als ze helemaal opgebouwd en aangesterkt is, gewoon weer springen. Ik heb dit ook duidelijk gevraagd omdat ik ook graag het springen met haar in wil. Ik moet haar wel echt de tijd geven om zich weer sterk, soepel en op conditie te krijgen maar als het goed is kan ze het daarna weer gewoon aan.
Bij de pony van je dochter is het zeker een voordeel dat je er zo vroeg bij bent! Ik denk dat ze zich over het springen dus geen zorgen hoeft te maken hoor. ( Enne wens je dochter maar beterschap!)