Wat een Nieuws Esmee pfff Heb er ook gewoon pijn in mijn buik van hier. Ik snap het verhaal om haar thuis te hebben ook hoor. Want dan heb je haar ook iedere dag om je heen. En kan je daar nog zo goed en kwaad als het kan van genieten.
Ik hoop dat het donderdag stabiel is meid. Maar ik snap ook dat je misschien dan de knoop door moet hakken. Niet om de finacieen, maar om je merrie die zich rot vecht maar wat misschien niet mag baten. Hier brand nog steeds een kaarsje voor haar En voor jou en je vriend dikke knuffies
nou lieve Esme, ik ga nog harder voor je duimen, wat een fijne maar toch nare ervaring.
Ik hoop dat het hoefbeen niet verder kantelt, vanaf daar kan je wel weer verder zien.
Heb je nog foto's gemaakt van haar vandaag? Dan heb je haar in ieder geval weer een beetje kwiek erop staan en een mooie herinnering van een moedig en trots paard die haar baasje niet zonder slag of stoot verlaat (en ook weet dat haar baasje dit hetzelfde doet, die laat haar ook niet zonder slag of stoot gaan!)
Koester die momenten, geef ze een kamer in je hart en zorg dat je de sleutel hebt zodat je hem altijd kan openen wanneer jij maar wilt!
Dikke knuf voor jou, je vriend, Nuala en Maddox en de kleine, want ook die moeten het nu zonder haar stellen!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 23-06-09 21:28
Gelukkig dat ze er nog is, maar hou je er wel ernstig rekening mee dat ze zich vooral zo goed zal voelen dankzij de Buut?
Hopelijk komt ze er doorheen!
Grit
Geplaatst: 23-06-09 21:31
Wat er ook nog gaat gebeuren, heel fijn dat je haar vandaag zo levenslustig hebt gezien! Ik snap heel goed dat je haar zo niet in kunt laten slapen. Inslapen is een keuze die je maar een keer kunt maken en dan moet je er echt zeker van zijn. Als het zover is, dan weet je dat. Je bent te gek op haar om haar onnodig te laten lijden. Maar je weet dan ook dat je haar alle kansen hebt gegeven.
Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het niet gaat gebeuren. Ze is er nog, omdat er nog mogelijkheden zijn. Ik duim mee dat het de goede kant op gaat en ze fijn mee naar huis mag.
Gelukkig is ze er nog.. Toch nog een soort van positieve dag gehad.. Ik duim nog harder dan ooit te voren dat ze iig stabiel blijft, zodat ze naar huis kan komen!
Keeva
Geplaatst: 23-06-09 21:41
Jeetje Esmé, zit hier ook op het puntje van m'n stoel te lezen .... wat fijn dat je je trotse dame weer even terugzag, en niet meer het zielige hoopje ellende van vorige week ... Je volgt je gevoel, en dat is altijd goed ... en wij ... wij blijven gewoon heel hard aan jullie denken en voor jullie duimen !!
julian
Geplaatst: 23-06-09 21:41
Whoooooo, hier blijven de duimen draaien en gaan er nog eens wat kaarsjes meer aan.
Jeetje esmee, tranen in me ogen als ik eraan moet denken dat deze b*tch zo gewond is! Ik denk de hele dag aan haar, en we zullen nog harder duimen dan hiervoor!
Ik hoop zo dat ze er bovenop komt, bokt kan echt niet zonder deze Uberb*tch!
jeetje mineetje.....wat een stresss... wat erg dat het zo slecht gaat met Nuala!!! Meis hier duimen we allemaal keihard dat donderdag goed nieuws gaat brengen!!!!
NUALA moet gewoon beter worden!!
Muds
Geplaatst: 23-06-09 21:47
Pfff, Esmée. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het zo fijn voor jullie dat de oude Nuala weer te zien was. Dat lijkt me zo fijn om je paardje zó te zien in plaats van als zielig hoopje. Ik ga nog harder voor jullie duimen en ik hoop echt voor je dat ze naar huis kan. Ze zeggen immers niet voor niets: 'Hoop doet leven'.
Mariska_28
Geplaatst: 23-06-09 21:47
Hebben ze nog verteld waardoor ze hoefbevangen is geworden? Ze is het aan haar achterbenen toch?
Aan haar rechterachterbeen is ze bevangen door overbelasting toen ze haar gewonde been wilde ontzien. Het is mogelijk erger geworden door stress. Haar linkerachterbeen begint nu ook omdat die nu overbelast begint te raken omdat ze rechts wil ontzien. Voorhoeven zijn prima.
Als ik je paard zo inschat denk ik dat het goed voor haar zou zijn om "thuis" te zijn... en haar daar te tijd te geven tot herstel... Buiten dat ze nu pijn heeft zal ze uit haar doen zijn... Ik hoop/duim op goed nieuws donderdag en dat ze dan maar snel naar haar eigen huis toe mag...
We duimen hier nog even door hoor!! Sterkte!!
Boncho
Geplaatst: 23-06-09 22:00
Wat een verhaal zeg!! Erg fijn dat je je paardje vandaag gezien hebt zoals jij haar kent!! Hopelijk blijft ze nu stabiel of verbetert de situatie zelfs en kan je haar mee naar huis nemen! Hier denk ik in elk geval aan jullie! Sterkte!!
Tjonge jonge wat een elende, wel weer hoop, hoop dat het niet doorzet en dat alles verbeterd! Ze moet gewoon nog even doorknokken! Nogmaals sterkte Esmee!
jeetje wat een opluchting, heb heel de dag gedacht aan nuala.. jeetje dit moet wel een wonder zijn, ze is er zelf nog niet klaar mee. ik hoop zo enorm dat het goed komt.... sterkte!