Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
VivaLaVida schreef:hij heeft ook een rode plek van het hout op zijn nek...heb je hem er al uitgehad..?
freespirit schreef:VivaLaVida schreef:hij heeft ook een rode plek van het hout op zijn nek...heb je hem er al uitgehad..?
Die rode plek is bloed van het injecteren van pijnstiller en de dubbele dosis sedatie.
Hij heeft inderdaad vreselijk gezweet, zelfs vannacht. Nu hij op stal staat drinkt en plast hij gewoon. DA heeft hem gisteren nog een injectie gegeven omdat bij het opvoelen bleek dat de urineblaas propvol zat. Hij heeft na de injectie ook geplast. Nadat we hem vanochtend op stal hebben gezet begon hij ook meteen te plassen.
Begin van de avond gaan we hem een aantal uurtjes buiten zetten, kijken hoe hij zich gedraagt. Gaat hij weer zo aan het lopen/ijsberen dan gaat hij weer op stal.
Hij is nu rustig, maar nog steeds niet zichzelf. Je ziet nog steeds angst in zijn ogen.
haboshof schreef:Onze Prudent zag er heel anders uit na de hersenbloeding. Die liep echt rond, één kant op en kon ook niet de andere kant op, bovendien was hij echt scheef in zijn gezicht.En het eten en drinken liep er zo weer uit. Bovendien was hij heel erg slap.
Dit lijkt me toch iets anders. Misschien toch meer een epileptische aanval.
Veel sterkte in elk geval, want het lijkt me geen pretje om dit zo te moeten aanzien. Hopelijk wordt het snel wat beter.
Lalidan schreef:Inderdaad een opmerkelijk filmpje. Hij loopt geen rondjes, ook geen volledig vast patroon, hij lijkt de wereld wel degelijk te zien en hij reageert ook wel. Hij kijkt naar je, richt zijn oortjes op je, wil eventjes voor je stoppen, maar om de een of andere reden heeft hij zo'n drang om door te gaan met lopen..... Hij lijkt gewoon geen enkele rust te hebben om stil te staan, en blijkbaar zelfs niet de rust om te plassen, gezien zijn volle blaas.
Ik kan me voorstellen dat het je hart breekt om je paard zo te zien lopen, ik word al triest van deze 4 minuten, en dan te bedenken dat hij dit uren achter elkaar heeft gedaan......
Hopelijk blijft het nu langzaam steeds een stukje vooruit gaan, ik blijf in elk geval voor je duimen!! Heel veel sterkte!