Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
D_nies schreef:Weet iemand in hoeverre een 4-jarige veranderd na castratie (uiterlijk)?
myssy_88 schreef:Mijn 3 jarige is gister gecastreerd, door iemand gekozen door de vorige eigenaresse waarschijnlijk een of andere castreur zonder papieren.
Hij zou half bedekt gecastreerd worden(is gewoon onbedekt gedaan) en staand.
Daarna heeft hij 2 uur op de vrachtwagen gestaan en is toen bij mij op stal gekomen(Was niet mijn idee).
Met als gevolg dat hij sinds gister enorm bloedt en waarschijnlijk vandaag nog naar de kliniek toe gaat om de boel na te laten kijken en eventueel sluiten.
Had ik het nu maar zelf laten doen...zucht....
Een waarschuwing voor iedereen, als je het niet vertrouwt laat het dan zelf doen!
myssy_88 schreef:Mijn 3 jarige is gister gecastreerd, door iemand gekozen door de vorige eigenaresse waarschijnlijk een of andere castreur zonder papieren.
Hij zou half bedekt gecastreerd worden(is gewoon onbedekt gedaan) en staand.
Daarna heeft hij 2 uur op de vrachtwagen gestaan en is toen bij mij op stal gekomen(Was niet mijn idee).
Met als gevolg dat hij sinds gister enorm bloedt en waarschijnlijk vandaag nog naar de kliniek toe gaat om de boel na te laten kijken en eventueel sluiten.
Had ik het nu maar zelf laten doen...zucht....
Een waarschuwing voor iedereen, als je het niet vertrouwt laat het dan zelf doen!
suze_ schreef:Dag allemaal,
20 januari heb ik mijn fjord laten casteren, ging 3 weken volgens het boekje..
geen koorts, zwelling was snel weg, at goed, zag er goed uit..
Half februari vond ik pus, DA gebeld, week AB pasta en dat hielp niet.
Één zaadstreng was ontstoken en verdikt..
Afgelopen woensdag weer de DA geweest, opnieuw een roesje, leeggelepeld, AB en peneciline prikken er in en dat tot en met vandaag. DA was nog steeds niet tevreden, komende 8 dagen moet/mag ik zelf gaan prikken.
Ik pieker me echt gek van de zorgen
Hij eet nog steeds goed, geen koorts maar het wil gewoon niet goed genezen blijkbaar (1 wond, de andere is wel netjes).
Ben benieuwd of er hier mensen zijn die zelf hebben geprikt en ervaring willen delen of zoiets ook hebben gehad en hoe lang ze hier mee bezig zijn geweest...