Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Op de foto heb ik alles opengekrabt en aangestipt met betadinezalf.
, haha. Wat doet ze dan precies?
.
). En nog niet mij willen geloven, niet eens op willen voelen. Andere DA gebeld wat ik ermee moest, hij wilde de klant van een collega niet afpakken, maar zei wel dat ik erop moest staan dat hij Ivanka kwam opvoelen. Dus weer terug naar de buurman, overvolle wachtkamer en ik heb net zo lang staan stampvoeten en bijna in tranen uitbarsten tot hij iemand ging roepen. Toen bleek dus idd dat er een stuk nageboorte achter was gebleven, maar wel geluk gehad toen. Ze is gelukkig niet heel lang hoefbevangen geweest. Was echt zo sneu toen, ze wilde continu achter Aidan aan (veulen, dus spring in het veld
) en het lukte haar gewoon niet.
. Ook al is hij zijn excuses aan komen bieden, die man komt voor een inenting niet eens aan mn paard.
Hoop niet dat ze daar lelijke acne littekens van overhoud hoor zo kan je je als paard niet meer vertonen.
en geloof me veel profs zeiden mij ach dat los ik wel even op nou mooi niet dus.
. Haha.. Niet echt een vorm van ontspannen beweging geven bij haar dus
.
. Klein maar dapper
.
), dan komt er haar op en ze verhaart altijd laat, maar het haar wat op die plekjes komt, groeit vrolijk door. Dus van de zomer is ze mooi donker, met allemaal plekjes lang en licht vos haar op haar lijf
. Vorig jaar had ze dit ook namelijk, maar dan in mindere mate..
.

Yellowfish schreef:Nou, ik heb weer een telefoontje richting de kliniek gedaan waar de dierenarts van Perdy werkt, maar die was weer net de deur uit. Heb het even met een collega van hem besproken, zij vond op basis van de symptomen die ik noemde Cushing zeker niet onwaarschijnlijk en zou even het een en ander gaan navragen/opzoeken. Afgesproken dat ik morgen even terugbel om verder te overleggen
Ik moet 4 paardenboxen doen en dan liefst ook nog een paar longeren, dus het borstelen schiet er helaas een beetje bij in deze week. Zijn koppetje ziet er heel goed en kort behaard uit, hij kijkt heel bijdehand de laatste dagen.
heb wel vaker goede verhalen gehoord over Laarakker, maar ook dat er vrij hoge kosten aan 'hem' verbonden zijn. Misschien dat jij me (pb?) daar iets meer over kunt vertellen?
In ieder geval bedankt!
Arthur Asveld komt dus in heel Nederland? wellicht dat hij dan iets voor me kan betekenen als ik na het telefoontje van morgen niet genoeg vertrouwen heb ik mijn eigen DA.