Topic voor de oudjes deel 2.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: Topic voor de oudjes deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:27

Even lekker uit haar panty... zeggen we dan :)

Hier toch ook weer iets harder gevroren als ik graag het zand in de paddock zie, maar ik kreeg de bonken nog kapot met lopen, dus dat zal Boon dan ook wel lukken.
De elastieken van mijn hooiroosters moesten ook weer even 'ontdooien' en de sluitingen gingen ook wat moeizamer. Daar had ik met de droge vorst weer geen problemen mee.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:59

Ja, gisteren avond voelde ik al dat de grond van de paddock weer aan het bevriezen was. Wat zou ik met dit weer toch ook graag warm water hebben op stal, maar helaas de waterkoker draait overuren hier.

Zijn jullie oudjes al klaar voor oud en nieuw? Die van mij blijven buiten, of ja, ze mogen kiezen binnen of buiten zoals ze altijd gewend zijn. Vanavond hou ik ze via de camera even in de gaten maar ik verwacht niets geks. :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 49 min geleden

Ik heb ze altijd op stal gehad ook zonder het wolvenprobleem. Vroeger werd er aan de overkant nogal vuurwerk afgestoken en niet zelden heb ik de volgende dag de restanten op en rond de stal gevonden. Ik hing zelfs een winddoek in de dakgoot zodat er niets per ongeluk door de open bovendeuren* zou vliegen en de boel in de fik zou gaan.
*op stal staan is geen probleem hier, maar dichte bovendeuren gaf veel onrust.

Overigens hing ik dat doek ook op als het erg sneeuwde, want dan waaide de stuifsneeuw niet de stallen in of op de grond er voor en konden de paarden veilige naar binnen zonder glijpartijen.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

Oh dat zou ik ook niet prettig vinden als er resten rond de stal liggen. Ik zou ook bang zijn voor brand... Gelukkig staat die van mij niet echt in de buurt van het vuurwerk en dus ook nooit vuurwerk rondom stal/paddock/weide gevonden.

DoCumera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31 min geleden

Hier valt het nog mee. Voornamelijk carbid nu maar daar reageren ze gelukkig niet zo op. Net de 19 jarige nog even in de bak gereden en dat ging allemaal nog rustig. En dan zometeen met Showtime en een vriendin nog even naar het bos om het jaar af te sluiten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27 min geleden

Deze foto maakte mn zusje net.

Hier blijven ze wel buiten.
Maar we zullen wel om 12 ook buiten zijn.
Afbeelding

Afgelopen dagen werd al redelijk wat geknald.
En carbidschieten is natuurlijk ook een dingetje...
Je hoort sws de knallen uit Nederland.
En dan zitten er Nederlanders op 1 km afstand die ook carbidschieten schieten(en gister ook al... onze ramen trilden erover |o )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24 min geleden

Dat zijn idd hele harde knallen.
Hier hebben ze nu het fietstunneltje weer gevonden....
Daar wil je ook niet doorheen momenteel ;(