Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:hoefschoenen zou ook nog interessant zijn, maar dan moet er maar net iemand in je buurt zijn van wie je ze even kunt testen en dan moeten ze ook nog de goede maat hebben.
Pandora2 schreef:Hangt er van af hoe dik de zool nog is tussen de punt van het gekantelde hoefbeen en het levend gedeelte...
De van Nassau's lijken mij ook zeer kundige lui, maar als Cassis een tijdje later nog altijd zoveel pijn had, klopte er iets niet echt denk ik...Maar goed, wie ben ik ?![]()
timokyana schreef:Om eerlijk te zijn begrijp ik dat je naar je gevoel en naar Cassis hebt geluisterd. Het is het risico wat je neemt en de consequenties zul je dragen, daar ben ik van overtuigd.
Ik hoop dat het goed komt met Cassis en ondanks dat er zoveel 'experts 'zijn, soms is de ene behandeling gewoon toch niet het juiste.
Ik vind het bewonderenswaardig dat je naar Cassis 'luistert ' en hoop van harte dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Ceriadwen schreef:Vind je? Ik vind dat als je jouw paard de beste zorg ontzegd omdat je niet met de manieren van de dienstverlener overweg kan, dat je dan last heb van trots en ego. Het enige wat van Nassau verplicht is, is de beste zorg voor het paard zijn voeten en dat kunnen hun.
Omdat ts zich niet zo wil laten behandelen, doet ze het paard tekort in mijn ogen.
thinka schreef:Ochjee jullie kunnen wel een opvang beginnen haha!! Hopelijk heeft de pony geen gekke dingen en knapt hij met n beetje voer en aandacht rap op!!