Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
femo schreef:Ja, dat is waarom ik het zo irritant vind dat de DA er niet duidelijk over is. Fokken zou ik ook never nooit doen met haar. al is het nog zo'n goed paard.
Rendac wil ik voor mezelf niet helaas.. krijg er echt bibbers van.![]()
Ik krijg een hoop uitgekeerd van de verzekering. En ik geloof dat het cremeren rond de 1000 eu ligt.
van dat geld koop ik geen paard..
Joolien schreef:Dat is dan behoorlijk gezakt in prijs. Ik zou zelf gaan voor autopsie, want dat kost je niks
Joolien schreef:Dat is dan behoorlijk gezakt in prijs. Ik zou zelf gaan voor autopsie, want dat kost je niks
femo schreef:Joolien schreef:Dat is dan behoorlijk gezakt in prijs. Ik zou zelf gaan voor autopsie, want dat kost je niks
en ze hebben er wellicht wat aan voor de wetenschap!![]()
Had niet gedacht dat ik na een jaar dit besluit zou moeten nemen toen ik een 'gezonde' 4 jarige met goede bewegingen en een heel goed papier kocht.
femo schreef:Update; ze hebben idd in de hals beschadigde zenuwen gevonden. Waar ik maar geen antwoord opkrijg is of dat dan ook direct zenuwpijn veroorzaakt. Ik weet natuurlijk al wt me te doen staat.. Maar toch wil ik een schatting maken in hoe verre ze pijn heeft. Even op een rijtje: kissing spines,Hko, vernauwde wervels in hals, zenuwbeschadiging. 3 benen licht kreupel. Ze is verder vrij vrolijk, maar vreet me bijvoorbeeld op als ik haar delen op en af doe. Sinds ze stilstaat is het erger geworden.. Wat denken jullie?