Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DuoPenotti schreef:Heb je de neusriem er al eens afgehaald? Ander bit geprobeerd? Ander kopstuk acher de oren?
Daarnaast is ze natuurlijk nog erg jong.
Ik vind een 3 jarige ruiter mak maken en vervolgens 3 maanden alleen maar borstelen vaak fijn werken.

Maar hij houdt in het filmpje z'n bovenlijn wel wat strak ja. Hij is verder volgens mij wel soepel, maar ik heb hem al 8,5 jaar dus zie dat misschien niet meer zo objectief. Het is een quarter overigens. Wat zou je er aan door laten lichten?
maar durf bijna niet blij te zijn.
hij begon zijn staart weer te schuren en uiteindelijk ook zijn neus. Toen we weer gingen rijden, was hij ook weer een beetje aan het schudden. Een paar dagen later niet meer. Heeft jullie paard dit ook? Of iemand hier bekend mee, schudden door allergie vanuit het voer? 
) en het is even afwachten op een definitief resultaat en dan kunnen we verder kijken. Pony laat het overigens nog steeds niet aan z'n hart komen, letterlijk niet, z'n hart klinkt nog als eentje van 5 jaar, hahaha.