oji schreef:Kostenplaatje en hoe jij dat bekostigd gaat helemaal niemand iets aan. Er wordt tegenwoordig voor vanalles crowdfunding aangevraagd. Hoe vaak zie je niet dat mensen crowdfunding aanvragen voor een exotische behandeling voor het welzijn van hun kind die niet onder de verzekering valt en die ze niet zelf kunnen betalen. Nu is het een paard dat anders ingeslapen had moeten worden. Ik zie het verschil niet. In beide gevallen probeer je iets goed te doen voor een dierbare wat eigenlijk je budget te boven gaat.
En ja ik vind ook dat iedereen met een paard een potje moet hebben voor onvoorziene kosten. Maar aan elk potje zit een einde en het is wel heel zuur als je op het einde van het potje de behandeling zou moeten staken als je vlak bij de oplossing bent.
En dan kan je stoer roepen, ik heb mijn paard verkocht toen ik de medische kosten niet meer kon betalen...nou knappe jongen die een paard dat in Utrecht staat met koliek verkocht krijgt. De keuze was niet verkopen of houden, de keuze was inslapen of leven. Ik vind het alleen maar goed dat TS het financiële risico genomen heeft en voor leven heeft gekozen.
mijn paard was gezond op moment van verkoop. Ik was het dus voor als er iets zou gebeuren. En wat al door mij en anderen is aangegeven, vaak kan je ook wel een betalingsregeling treffen