Douraque schreef:Hmm opgezwollen hoofd heb ik eerlijk gezegd nooit naar gekeken. Ik ga vanavond eens kijken of ik verschil zie met enkel jaren geleden qua foto's
Ze kunnen een tijd ook opgezette wangen en zelfs voorhoofd hebben inderdaad.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:Douraque schreef:Hmm opgezwollen hoofd heb ik eerlijk gezegd nooit naar gekeken. Ik ga vanavond eens kijken of ik verschil zie met enkel jaren geleden qua foto's
Ze kunnen een tijd ook opgezette wangen en zelfs voorhoofd hebben inderdaad.
Nammie schreef:Ik kan maar niet iets uit mijn hoofd krijgen , en gooi het even op jullie bordje...
Ik ben met dat nieuwe paard van mij , nouja ze is nog steeds niet officieel van mij , die met die slappe pezen , naar ''iemand'' geweest afgelopen zaterdag.
Die ''iemand'' was nogal...zweverig![]()
Maargoed , ik zie toch al heel duidelijke veranderingen...
Nou zei die persoon een paar dingen , zoals , dat Erin toch wel een erg dikke wintervacht aanmaakt [absoluut geen krullen , maar inderdaad ze zit veel dikker in haar vacht dan de andere paarden]
En dat ze aardig ontregeld was met haar hormonen...en toen![]()
![]()
![]()
Ze is 10 jaar , zal ik haar laten testen op ppid?
Moonlight17 schreef:Nammie schreef:Ik kan maar niet iets uit mijn hoofd krijgen , en gooi het even op jullie bordje...
Ik ben met dat nieuwe paard van mij , nouja ze is nog steeds niet officieel van mij , die met die slappe pezen , naar ''iemand'' geweest afgelopen zaterdag.
Die ''iemand'' was nogal...zweverig![]()
Maargoed , ik zie toch al heel duidelijke veranderingen...
Nou zei die persoon een paar dingen , zoals , dat Erin toch wel een erg dikke wintervacht aanmaakt [absoluut geen krullen , maar inderdaad ze zit veel dikker in haar vacht dan de andere paarden]
En dat ze aardig ontregeld was met haar hormonen...en toen![]()
![]()
![]()
Ze is 10 jaar , zal ik haar laten testen op ppid?
Is EMS dan niet logischer vanwege de leeftijd???
Maris schreef:Superroos, ging je nu nog bloed laten prikken ? Misschien ook een idee om op leverwaardes te prikken ?! Als ik hoor, niet fijn lopen vanwege gevoelige hoeven, vocht vast houden, oogproblemen, kortademig, chago gedrag dan schreeuwt het allemaal bijna lever.
ohjajoh6 schreef:Dank je IMJ, dat is exact mijn punt. En nogmaals Douraque ik heb het ook alleen maar over plaatsen in OP. Mijn opmerking was helemaal niet voor jou persoonlijk bedoeld, maar in het algemeen en alleen over aanvullingen plaatsen in de OP, thats all!
fargo schreef:Helaas zijn er tegenwoordig ook echt al paarden van rond de 8 jaar met cushings. Heeft EMS ook een langere dikkere vacht als bijverschijnsel?
IMJ schreef:Ik zou het wel met de (nog) eigenaar bespreken denk ik (hoewel ik jullie constructie niet ken).
Tja, wat wil je zelf.. als je zekerheid wil, waarom niet?
Soms ben ik ook wel is bang dat wij overal cushing in zien, aan de andere kant komt het ook echt veel vaker voor dan we weten heb ik de indruk..