Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pandora2 schreef:Ja Geerke, ik ken dat snappen !Kijk even enkele pagina's terug naar de foto's van zijn beslag...die pad/gel dat in die hoef gespoten is, drukt continu op die zool en dat kunnen sommigen nu net niet hebben. Heb het hier gehad met de merrie, toen ze weer normaal beslagen werd, moest ik de eerste maanden ook altijd haar hoeven uitkrabben omdat alleen de druk van '' aangestampte '' aarde al teveel was om goed rad te lopen...Is er ondertussen ook helemaal uitgegroeid, geeft de burger weer moed he !
cherell0 schreef:Ceriadwen schreef:Ik hoop Inge dat je het niet serieus meent dat je naar een NBer gaat. Beter gewoon je trots slikken en je ego opzij zetten en terug naar van Nassau.
Dit heeft niks met trots te maken , maar met respect .
Ik vind dat je het heel goed doet ts , diep respect .
thinka schreef:Pardon?? Gelukkig zijn er meer goede smeden, en ts "kennende" laat ze er echt geen gras over groeien en komt er echt een goede smid. Dat ze een open vizier heeft mbt verschillende manieren van behandelen is alleen maar goed en als ik zie hoe ze eerder heeft gehandeld i dit topic komt er echt een passende goede smid aan te pas.
Dat heeft niks te maken met je eigen trots boven het welzijn van je paard stellen!!
En nee ik zou me ook niet latem gebruiken als voetveeg en vervolgens nog zorg afnemen bij diezelfde persoon!! Er leiden meer wegen naar Rome en gelukkig is van nassau niet de enige optie!
geerke schreef:Pandora2 schreef:Ja Geerke, ik ken dat snappen !Kijk even enkele pagina's terug naar de foto's van zijn beslag...die pad/gel dat in die hoef gespoten is, drukt continu op die zool en dat kunnen sommigen nu net niet hebben. Heb het hier gehad met de merrie, toen ze weer normaal beslagen werd, moest ik de eerste maanden ook altijd haar hoeven uitkrabben omdat alleen de druk van '' aangestampte '' aarde al teveel was om goed rad te lopen...Is er ondertussen ook helemaal uitgegroeid, geeft de burger weer moed he !
er zit absoluut logica in...maar de broers van Nassau weten toch wel wat ze deden neem ik aan?
Heeft een hoefbeen wat bijna sincker is geen tegendruk nodig om te voorkomen dat het door de zool heengaat?