http://www.bokt.nl/markt/ad/43566/rambo ... y-maat-175

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jackytje schreef:Neen, mijn shet laat zijn manen en staart gewoon heel. Af en toe staat hij wel met zijn kont te krabben tegen een boom, maar niet om te zeggend at hij heel zijn staartwortel kaal schuurt ofzo. xTesske@ Hoe bedoel je? Mijn shet draagt wel een vliegenmasker om gewoon zijn ogen te beschermen, daar zitten ookal gaten in door het schuren.
Aan het einde van de zomer is het meestal gewoon weg, alhoewel hij dit ookal deze winter had..
xTesske schreef:Jackytje schreef:Neen, mijn shet laat zijn manen en staart gewoon heel. Af en toe staat hij wel met zijn kont te krabben tegen een boom, maar niet om te zeggend at hij heel zijn staartwortel kaal schuurt ofzo. xTesske@ Hoe bedoel je? Mijn shet draagt wel een vliegenmasker om gewoon zijn ogen te beschermen, daar zitten ookal gaten in door het schuren.
Aan het einde van de zomer is het meestal gewoon weg, alhoewel hij dit ookal deze winter had..
Bedoel je over de stik of over het vliegenmasker wat je niet snapt?
xTesske schreef:Jackytje@ heb even gezocht deze bedoel ik [ Afbeelding ]
xTesske schreef:EquiPhoto@ jammer te klein
Jackytje@ nou mijn fjord had eerst echt plekken dat het vel al rood werd en nu na een weekje
is het al bijna helemaal over weg rustig. Ik heb het toen der tijd gratis gekregen toen ik mijn pony
kocht maar denk niet dat het heel duur is. Wat bedoel je met pelletjes?
Sushilla88 schreef:@ opisop_shop: Ik ben eigenlijk opzoek naar een halsdeken voor op de wei. Zat al te denken of ik misschien zelf iets kon maken door zo'n paardenbeha (voor onder het deken tegen schuurplekken) en daar een lap aan vast te zetten. Ben alleen nog aan het nadenken hoe ik dat goed aan het halster kan vastzetten...