Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandyke schreef:Ik heb een vraagje..
Mijn paard hoest sinds enkele dagen. Niet aanhoudende maar sporadisch hoor je haar toch wat kuchen. Ik heb haar temperatuur al enkele malen genomen maar dit is gewoon normaal (ca 37,3°) Ze oogt ook zeker niet ziek en eet normaal. Ze is zelfs vrij actief! Wat ik een beetje vreemd vind aan haar gekuch is dat ze het enkel doet als ze in rust is.. Als ik haar rijd of longeer ofzo hoest ze niet. Ik dacht net dat het dan erger zou moeten zijn?! Ook heeft ze geen snot ofzo.
Verder staat mijn paard nooit op stal, ze staat in een ruime paddock met inloopstallen die zeer goed geventileerd zijn.
Zouden jullie de DA laten komen hiervoor? Of gewoon even afwachten tot het vanzelf weg gaat? (vorig jaar kuchte ze ook even en toen bleek ze een 'onschuldige' keelontsteking te hebben, misschien is het weer hetzelfde?)
Yellow_Sun schreef:Hier is het hoesten afgelopen, vandaag en gisteren helemaal niets meer gehoord. Al iets meer beweging kunnen geven en dus bevestiging van wat flappie2 aangaf. Bedankt! Ook interessant om weten van die Balsamic TC.
Adriena, Locanda veel beterschap voor jullie paardjes gewenst!