Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mysa schreef:Ondanks alle ongerustheid de dingen wel een beetje in perspectief blijven zien, hoeveel paarden zijn er eigenlijk in Nl, en hoeveel hebben er tot nu toe a.m. gekregen, dat zal zo'n 0.0000001 % zijn (sorry als 't niet precies klopt, ik heb dyscalculie dus kan niet zo goed schatten) maar ik bedoel dus dat het risico zeer klein is. En ja, natuurlijk weet ik hoe erg het is als nu net jou paard(en) erdoor getroffen worden, maar voor mij geen reden ze binnen te houden. Ze kunnen ook door de bliksem getroffen worden per slot van rekening.
mysa schreef:Ondanks alle ongerustheid de dingen wel een beetje in perspectief blijven zien, hoeveel paarden zijn er eigenlijk in Nl, en hoeveel hebben er tot nu toe a.m. gekregen, dat zal zo'n 0.0000001 % zijn (sorry als 't niet precies klopt, ik heb dyscalculie dus kan niet zo goed schatten) maar ik bedoel dus dat het risico zeer klein is. En ja, natuurlijk weet ik hoe erg het is als nu net jou paard(en) erdoor getroffen worden, maar voor mij geen reden ze binnen te houden. Ze kunnen ook door de bliksem getroffen worden per slot van rekening.
Luckystory schreef:Vervilte weiden zijn oude weiden, met een laagje mos erdoor, omdat ze steeds worden begraasd. De weide bij mijn paard is zo'n weide bijvoorbeeld, daar staan ze dag en nacht op, ligt nat, groeit niet goed. Ik dénk dat trouwens maar, omdat het altijd op nattere weiden is en de paarden altijd buiten staan dan.Wat bedoel je met 'vervilte weiden'?
mysa schreef:En a.m. houdt mij dusdanig bezig dat ik me er al een paar maanden serieus in aan het verdiepen ben, heb me suf gegoogeld, heb alle informatie die hier genoemd werd grondig doorgenomen, fungeer als klankbord voor iemand die zich er op haast wetenschappelijke wijze in verdiept en heb ook documentie van mijn eigen d.a. gekregen
Citaat:... het is alleen niet logisch als heel paardenhoudend Nederland in paniek raakt.
mysa schreef:Ok, ik denk dat ik me gewoon niet helder kan uitdrukken, sorry
Titsia schreef:Sectie laten uitvoeren allemaal goed en wel maar dan ben je ook nog een pak geld kwijt, ik heb er achter geinformeerd en kost je sowieso al 150euro, wel als de "wetenschap" dan toch zo graag in mijn dood veulen wou snijden om meer te weten te kunnen komen, hadden ze dat gerust gratis mogen doen