Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hagelslag schreef:Als er iemand met de kar voorbij komt reageert layka nog wat feller![]()
Maar dat was iets wat ze zelf ook echt prachtig vond.
Ze vond soms met de kar weggaan leuker dan onder het zadel.
)
Sachertorte schreef:hagelslag schreef:Als er iemand met de kar voorbij komt reageert layka nog wat feller![]()
Maar dat was ietswat ze zelf ook echt prachtig vond.
Ze vond soms met de kar weggaan leuker dan onder het zadel.
Zo grappig dat ze dan van blijdschap een rondje 'mee gaan doen'.
Al houd ik soms mijn hart vast met de rare bokkensprongen die er gemaakt worden.

Hopelijk was het gewoon even pech en gaat het nu weer een lange tijd goed!
Fijn dat het al beter gaat met Peri en dat hij beter eet. Gelukkig gaat het hooi goed naar binnen, hopelijk lust hij straks ook zijn eigen brokken en grasmix weer! Hopelijk zegt de bloeduitslag nog iets en fijn dat de tandarts voor de zekerheid ook gepland staat
Eindelijk mijn oude vertrouwde dierenarts die ik in alle opzichten vertrouw.. Had ik even nodig, hij zit alleen altijd zo vol dat je vaak 2 weken moet wachten voordat hij terecht kan en hij doet om deze reden dan ook geen spoed. Naja goed even het verhaal in het kort.
Luchtwegen klonken goed! Ja hij ademt nog wel wat sneller maar het is de elastiteit van de longen die is afgenomen gedurende de jaren. Blijven ondersteunen met vernevelen en op momenten dat hij het moeilijk gaat krijgen of echt grote neusgaten gaat krijgen (zijn nu normaal) dan even aan de bel trekken.

arm ding.
foto zal ik binnenkort eens maken.

Queelens schreef:Hier eindelijk duidelijkheid over Peri zijn slecht eetgedrag. Hij had/heeft waarschijnlijk een virale of bacteriele infectie onder de leden kwam uit deze bloedtest. Je ziet bij oudere paarden dan vaak slecht eten en ondertemperatuur (deels als gevolg van het slecht eten) wat hij dus had. Morgen aan de immunoboost en dan moet het goedkomen.