Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tyrcanol schreef:Ligt er een beetje aan wat je precies met headshaken bedoeld.
Mijn merrie buigt wel vaak haar nek van links naar rechts.

ohjajoh6 schreef:[IM] Mijn 2 grote liefdes zijn niet meer...
Mijn laatste eerbetoon aan mijn meiden. Vind toch wel dat die hier in dit topic ook een plaatsje verdiend...
Arme jij! Wat zal je ze enorm missen. Geen schuldgevoel hebben hoor! Al hoort dat volgens mij wel bij het rouwproces.Annick schreef:Tyrcanol schreef:Ligt er een beetje aan wat je precies met headshaken bedoeld.
Het lijkt bij hem op pollen allergie , gekke is vorige winter had hij nergens last van het begint in april en oktober is het weg , ik hoop dat het nu ook weer is .
het headshaken is eigenlijk alleen met eten van zijn voer en hooi , hooi kan hij nu ook niet meer eten .
veearts dacht echt dat het van de cushin kwam , vandaar benieuwd of er meer paarden zijn .
Annick schreef:Tyrcanol schreef:Ligt er een beetje aan wat je precies met headshaken bedoeld.
Het lijkt bij hem op pollen allergie , gekke is vorige winter had hij nergens last van het begint in april en oktober is het weg , ik hoop dat het nu ook weer is .
het headshaken is eigenlijk alleen met eten van zijn voer en hooi , hooi kan hij nu ook niet meer eten .
veearts dacht echt dat het van de cushin kwam , vandaar benieuwd of er meer paarden zijn .