Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ploempje schreef:Ik was de deken ook. max 2 weken heeft ze het op.
Even een vraagje, wat doen jullie voor ogen en snuit? Mijn dametje heeft zo veel jeuk rondom de ogen en aan haar kaken. Ze draagt het nieuwste Rambo masker maar blijkbaar toch nog wat last...
Nog iemand goede tips?
ze heeft momenteel dat standaard bruine modelletje op van Pagony maar de pasvorm is vreselijk... MiiRowiej schreef:kan iemand mij vertellen in hoeverre de Rambo Sweet Itch Hoody de buik van het paard bedekt?
ik zie namelijk dat veel mensen zweren bij deze deken maar ik vraag me af, aangezien mijn merrie ook op haar buik veel last heeft van jeuk, in hoeverre deze daar bedekt.
mocht iemand een betere optie hebben hoor ik dit natuurlijk ook graagze heeft momenteel dat standaard bruine modelletje op van Pagony maar de pasvorm is vreselijk...
ik zal eens kijken, thanks! MiiRowiej schreef:Boett? nog nooit van gehoordik zal eens kijken, thanks!
Rachel, ik had inderdaad al zo'n vermoede dat niet de hele buik bedekt word zo als bij veel andere eczeemdeken.. maar ik kon geen duidelijke foto vinden om dat te zien. jammer genoeg heeft mijn paard daar dus juist veel last. ze slaat echt met haar benen naar haar buik om die beesten weg te krijgen.
even verder zoeken dus...
MiiRowiej schreef:kan iemand mij vertellen in hoeverre de Rambo Sweet Itch Hoody de buik van het paard bedekt?
ik zie namelijk dat veel mensen zweren bij deze deken maar ik vraag me af, aangezien mijn merrie ook op haar buik veel last heeft van jeuk, in hoeverre deze daar bedekt.
mocht iemand een betere optie hebben hoor ik dit natuurlijk ook graagze heeft momenteel dat standaard bruine modelletje op van Pagony maar de pasvorm is vreselijk...
x_Charlot schreef:Hoi!!
Ik val maar gelijk met de deur in huis. Mijn haflinger ruin die heeft al 3 jaar last van zomereczeem alleen bij zijn voorpluk! Maar nu heb ik alles gebruikt wat je maar kan gebruiken! Een deken, medicijnen van de DA, alle crèmes en spulletjes die je maar kan bedenken! Hij staat nu met een deken met hoofdkap erop en hij heeft nu al weer schilfers! Ik zie door de bomen het bos nier meer! Iemand tips?
MiiRowiej schreef:Boett? nog nooit van gehoordik zal eens kijken, thanks!
Rachel, ik had inderdaad al zo'n vermoede dat niet de hele buik bedekt word zo als bij veel andere eczeemdeken.. maar ik kon geen duidelijke foto vinden om dat te zien. jammer genoeg heeft mijn paard daar dus juist veel last. ze slaat echt met haar benen naar haar buik om die beesten weg te krijgen.
Yvank_ schreef:MiiRowiej schreef:Boett? nog nooit van gehoordik zal eens kijken, thanks!
Dat ligt eraan hoe even banketstaaf gezegd.. Dik je paard is. Mijn haflinger bedekte die de buik niet helemaal maar mijn paard wel volledig.