Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjo89 schreef:ohjajoh6 schreef:Nou zeg Marjo89...
Ik ken het hele merk niet en zo zullen er vast meer zijn, buiten het feit dat soms vragen nu eenmaal niet opgemerkt worden, omdat er bv ernstigere zaken aan de hand zijn op zon moment; geld voor ons allemaal hoor...
Nou weet niet of het je opvalt.
Maar er worden hier meer vragen gesteld, en sommige worden compleet overgeslagen alsof ze lucht zijn.
Om terug te komen op metazoa,
ik voer het wel. En ik ken nog meer mensen ook met paarden zonder cushing, en paarden doen het er erg goed op.
Het suiker gehalte vind ik wel meevallen in het gebruik, ik voer 150 tot 200 gram per dag.
Marjo89 schreef:Moonlight17 schreef:Voert er iemand van jullie met het merk Metazoa????
hopen dat jij wel antwoord krijgt.
Ik heb het ook al eerder gevraagd.![]()
Mijn pony krijgt dit wel, al sinds 5,5 maand ongeveer. (vanwege de eczeem ben ik hiermee begonnen)
Is nog niet getest op cushing, maar is waarschijnlijk zo goed als zeker dat ze het heeft.
Voer hier ook gewoon mee door. Het is een fijn product.
Jessix schreef:En mijne had juist weer helemaal geen opgezet hoofd, maar juist heel scherp gelijnd (kaak en neusbeen). Ook geen bolling boven de ogen, maar de normale diepe kuilen die horen bij een paard van zijn leeftijd.
Zijn vacht is nu wel heel goed. Wat langer dan zomers, maar veel dunner en toch nog lekker luchtig. (minder dicht)
IMJ schreef:Het gaat dus de goede kant op Douraque!
Ja, de haren staan rechtop hè? Beetje teddybeer-achtig vond ik het altijd.
IMJ schreef:Het gaat dus de goede kant op Douraque!
fargo schreef:IMJ schreef:Het gaat dus de goede kant op Douraque!
Iedereen noemde Willy ook grote teddybeer toen hij de eerste winters al wolliger en wolliger werd en het was een koffievos die door de cushings beetje oranjiger werd dus ook echt een teddybeer kleur!
ohjajoh6 schreef:Nu wil ik niet vervelend zijn hoor dames; maar zomaar dingen in de OP laten plaatsen, kan en mag helemaal niet zonder toestemming van TS en in dit geval focussed, die het heeft gemaakt. Nu ben ik, de TS in deze wel al zo bijdehand geweest om toestemming te vragen aan focussed en ook gekregen, maar zou het graag in het vervolg op de reguliere manier zien gebeuren, voordat ik als TS zijnde gedonder krijg met eventueel plaatsen zonder toestemming...
ohjajoh6 schreef:Zeg schat... ho nu even, ik heb het idd gedaan, omdat jullie er alleen maar ruzie over konden maken. Heeft niets met bijdehand doen te maken, maar simpelweg het gezever voor zijn...
Ik heb het toch ook niet over quoten douraque, en ik ben juist iemand die graag aanvullingen in de OP zou zien, maar wel met uitdrukkelijke toestemming van de schrijver van de aanvulling. Lijkt mij gewoon wel zo netjes...