Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tabaluga12 schreef:Femo, hoe was het vandaag?
Ik heb mijn zorgen geuit bij de behandelende da of opnieuw spuiten wel reeel/eerlijk is en ik heb het dossier ook bij een andere da weggelegd met dezelfde vraag dus ik wacht hun reactie even af.
femo schreef:Tabaluga12 schreef:Femo, hoe was het vandaag?
Ik heb mijn zorgen geuit bij de behandelende da of opnieuw spuiten wel reeel/eerlijk is en ik heb het dossier ook bij een andere da weggelegd met dezelfde vraag dus ik wacht hun reactie even af.
Knap van je!
Ik ben vandaag voor de EMG geweest. Ik ben er zelf niet bij geweest, dus de arts had haar alleen gepakt (dat vertrouwen heb ik wel)
Ik kom haar halen, en ze vertelde me dat als ze aan de rechterkant drukte ze ging dreigen/Naar haar hand toe kwam en dat ze haar dus aan het foppen was. en dat ze daar niet intrapt.Ik kan daar dus echt niet bij met mijn hoofd. ze zei ook dat dat dominantie is.
![]()
Ik zei dat ik mijn paard zo niet kende, maar ze zei gelijk:het is dominantie, punt.
Ik geloof daar gewoon niet in.. het maakt me woedend dat ik een super gestressed paard terug krijg. Ik wil niet dat ze de laatste dagen van haar leven nog slechte ervaringen krijgt. en mevrouw de dokter heeft daar dus geen rekening mee gehouden.![]()
Ook had ze een supergevoelige hals, ik mocht er niet aanzitten. en dat zou ook allemaal maar associatie zijn.
ze hoeft iig niet meer bij mijn paard in de buurt te komen. gelukkig komt dokter back weer terug van vakantie.
ze hebben niet echt zenuwschade kunnen vinden, wel een twijfelgeval bij de 6e halswervel..
R12312 schreef:Maar waarom zou het geen dominatie kunnen zijn? Een paard wat terecht gezet wordt ( een merrie vooral) kan ook flink over de zeik daarvan raken.