Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quarterH schreef:wat ik niet snap is waarom er nederland zo weinig geent wordt tegen rhino.
leuk die jaarlijkse besparing van een paar tientjes maar je ziet nu wat ervan komt...
als iedereen gewoon zou enten had dit verhaal er heel anders uitgezien.
quarterH schreef:wat ik niet snap is waarom er nederland zo weinig geent wordt tegen rhino.
leuk die jaarlijkse besparing van een paar tientjes maar je ziet nu wat ervan komt...
___Tessa___ schreef:quarterH schreef:wat ik niet snap is waarom er nederland zo weinig geent wordt tegen rhino.
Wat betreft je tweede deel, er valt dus niet te enten tegen de neurologische vorm, dus heel anders had het er dan niet uit gezien ben ik bang. Zeker omdat de meningen er over zijn verdeeld of als je de hele stal ent tegen Rhino of de paarden dan toch wellicht iets minder vatbaarder zijn voor de neurlogische variant...
quarterH schreef:ja maar de neurologische vorm is slechts op 1 van de 3 stallen. de andere 2 hebben varianten waartegen gewoon geent kan worden.
plus enting beschermt wel deels tegen de neurologische vorm. het voorkomt het niet, maar je kans loopt zeker af.
fjordowner18 schreef:ik ben het hier wel mee eens.
baat het niet dan schaad het niet, heb jij in iedergeval alles gedaan om het te voorkomen